Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Koła Zębate King Arms


Recommended Posts

Witam.

Szukać, szukałem. Dużo w sumie czasu spędzam na Wmasg czytając różne opinie, jednakże nie spotkałem się jeszcze "dobitnie" z opinią na temat kół zebatych KA. A głównie nie tych stockowych, tylko występujących jako części zamienne.

 

Bawię się moim RPK [CM.051]. Tuninguję go sobie "etapami". Ma już za sobą wymiane zespołu cylindra na BU Guardera (Aktualnie próbuję ustabilizować GB i ustawić go względem komory, bo raz mi nie podaje dysza kulek, a raz się nie uszczelnia w zależności jak ten GB ułożę - ogólnie GB ma luzy mimo dokręcenia selektora i chwytu pistoletowego... pływa sobie w poziomie raz do przodu, raz do tyłu).

Jeśli chodzi o grzebanie w AEG nie jestem aż tak zielony, bo już trochę replik rozbebeszyłem, tuningowałem i jak poskładałem o dziwo strzelały... aż do teraz. Jednakże sądzę, że wiedzy nigdy za dość...

 

Do rzeczy... Z mojej winy załatwiłem sobie zębatki stockowe (środkową - spiłowana przez zębatkę tłokową).

Spodkładkowałem sobie cały układ... dobrze. Potem za którymś razem wywaliłem podkładkę jedną spod zębatki tłokowej na zasadzie "co by było gdyby" ... no i masz.

 

Muszę teraz zakupić zębatki, co w ogóle mi się nie uśmiecha, bo chciałem później sobie sprawić jakiś porządny zestaw. Teraz miała tam wbić precka promyka, a tu takie coś.

 

Przeglądając oferty sklepów natknąłem się na coś takiego:

 

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3458

 

Wiem, że robią genialne komory HU, itd. Ale nie jestem pewien co do części wewnętrznych. Ktoś je ma? Jak się sprawują? Warto? Jest napisane, że dedykowane do sprężyn M120... Ja natomiast w przyszłości chciałbym włożyc SP130 Guardera, bądź SP140. Sądzę, że pociągłyby jakby to było dobrze poskładane, ale zawsze te wątpliwości są...

 

Rozważam też ITU Guardera oraz TU/ITU CA. Czy może jako półśrodek ogarnąć sobie zębatki SHS... 100:200???