Johnnie Walker Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 (edited) Witam. Szukać, szukałem. Dużo w sumie czasu spędzam na Wmasg czytając różne opinie, jednakże nie spotkałem się jeszcze "dobitnie" z opinią na temat kół zebatych KA. A głównie nie tych stockowych, tylko występujących jako części zamienne. Bawię się moim RPK [CM.051]. Tuninguję go sobie "etapami". Ma już za sobą wymiane zespołu cylindra na BU Guardera (Aktualnie próbuję ustabilizować GB i ustawić go względem komory, bo raz mi nie podaje dysza kulek, a raz się nie uszczelnia w zależności jak ten GB ułożę - ogólnie GB ma luzy mimo dokręcenia selektora i chwytu pistoletowego... pływa sobie w poziomie raz do przodu, raz do tyłu). Jeśli chodzi o grzebanie w AEG nie jestem aż tak zielony, bo już trochę replik rozbebeszyłem, tuningowałem i jak poskładałem o dziwo strzelały... aż do teraz. Jednakże sądzę, że wiedzy nigdy za dość... Do rzeczy... Z mojej winy załatwiłem sobie zębatki stockowe (środkową - spiłowana przez zębatkę tłokową). Spodkładkowałem sobie cały układ... dobrze. Potem za którymś razem wywaliłem podkładkę jedną spod zębatki tłokowej na zasadzie "co by było gdyby" ... no i masz. Muszę teraz zakupić zębatki, co w ogóle mi się nie uśmiecha, bo chciałem później sobie sprawić jakiś porządny zestaw. Teraz miała tam wbić precka promyka, a tu takie coś. Przeglądając oferty sklepów natknąłem się na coś takiego: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3458 Wiem, że robią genialne komory HU, itd. Ale nie jestem pewien co do części wewnętrznych. Ktoś je ma? Jak się sprawują? Warto? Jest napisane, że dedykowane do sprężyn M120... Ja natomiast w przyszłości chciałbym włożyc SP130 Guardera, bądź SP140. Sądzę, że pociągłyby jakby to było dobrze poskładane, ale zawsze te wątpliwości są... Rozważam też ITU Guardera oraz TU/ITU CA. Czy może jako półśrodek ogarnąć sobie zębatki SHS... 100:200??? Powyższe zębatki o tyle mnie zainteresowały, że są w promocji i też są helikalne... Proszę was o jakieś opinie, sugestie. Co by mi było łatwiej podjąć decyzję. Pozdrawiam. Edited March 5, 2012 by Johnnie Walker Link to post Share on other sites
Aimar12 Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 (edited) Leży sobie u mnie taka środkowa zębatka KA ze ściętym trzpieniem, co prawda z zestawu 100:200, ale środkowe różnią się tylko napisem. Siedziała w baardzo źle złożonym gb, właściwie bez podkładek. Trudno więc mówić o jakieś wytrzymałości. Generalnie zębatki są ok. Po wymianie środkowej na Elementa, zestaw działa już długo na SP130 Guardera. Natomiast uważam, że nie ma co przepłacać i równie dobrze można wziać komplet z SHS'a. SP130-140 to pikuś dla takiego przełożenia. Możesz spokojnie brać odpowiednik 100:200. Edited March 5, 2012 by Aimar12 Link to post Share on other sites
Johnnie Walker Posted March 7, 2012 Author Report Share Posted March 7, 2012 Rozumiem. Chyba jednak skuszę się na wyrób SHS. Takie pytanko... warto bawić się pod M130-M140 w 13:1? Przy batce 9,6 na wstępie? Z tego co czytam to w teorii dadzą radę ;) Montowałem kiedyś w mp5 SD6 z EBB Cymy 16:1 i powiem, że RoF był bardzo zadowalający w porównaniu do stockowych Oo. Tylko to było przy sprężynie M120 bodajże +/- Link to post Share on other sites
Nitro Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 Wszystko zależy od tego czy masz mocny silnik.Jednak na twoim miejscu bym wsadził dla świętego spokoju coś o większym przełożeniu.Ja używam 16:1 na sp120 i batce 11.1.Rof to 23k/s.Na 7.4 jest to jakieś 15k/s Link to post Share on other sites
Johnnie Walker Posted March 9, 2012 Author Report Share Posted March 9, 2012 Dobra, dzięki za poradę. Idą do mnie już 16:1 SHS. Na razie i tak ciągnę na M125, do tego doliczmy Bore-Up, gume Systeme i preckę Promyka. Powinno to dać pożądany efekt. Pozdrawiam. Link to post Share on other sites
Recommended Posts