misiuspoko Posted March 10, 2012 Report Share Posted March 10, 2012 Witam ! Zjechała mi się zębatka na silniku w M4 G&P. I moje pytanie brzmi: czy ta SHS typ 0 będzie pasować: http://gunfire.pl/product-pol-1152195342-Zebatka-silnikowa-typu-O.html Albo może ktoś poradzi jaka zębatka silnika jest dobra, wytrzymała (w replice mam M130)?? Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted March 10, 2012 Report Share Posted March 10, 2012 Bardzo dziwne widocznie miałeś źle ustawiony silnik . SHS będzie ok . Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 10, 2012 Report Share Posted March 10, 2012 Te, spec, idź sobie. Zjechanie tej zębatki akurat nie ma nic wspólnego z jej złym ustawieniem. W G&P są one po prostu z chleba. :) Żeby ściągnąć starą i założyć nową będziesz potrzebował odpowiedniego ściągacza, w przeciwnym razie to istna orka. Quote Link to post Share on other sites
Luderson Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 (edited) Nie jest aż tak źle wybijaniem i zakładaniem w domu Wystarczą: -kombinerki -punktak -2 osoba -młotek Łapiesz silnik za zabatke kombinerkami punktakiem z góry (wtedy młotkiem bach-kombinerki najlepiej zaprzeć o imadło)z dołu trzymasz lekko silnik żeby nie spadł A zakładanie to punktak w imadło osadzasz na osi wirnika i wbijasz i gotowe Ostatnio w eg700 tak zmieniałem no problem 5 minut ;) Edited March 11, 2012 by Luderson Quote Link to post Share on other sites
misiuspoko Posted March 11, 2012 Author Report Share Posted March 11, 2012 A co do firmy i modelu zębatki to są może jakieś lepsze od SHS, które by pasowały do tego silnika G&P . Chciałbym kupić od razu coś porządnego Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 a) SHS są bardzo porządne. b) Z silnikiem G&P tak łatwo nie pójdzie jak to opisał Luderson. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.