harni512 Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 Witam wszystkich serdecznie:) W weekend zacząłem przekładać części z pękniętego GB SRC do nowego Guardera + jakiś mały tuning oto wykaz części: Szkielet GB V.2 Guardera Bore Up Guardera M130 JBU Tłok Pom JBU wszystkie stal. zęby Ultra High Torque Motor SRC Popychacz dyszy Guardera zębatki z SRC ( stan dobry +) prowadnica sprężyny z łożyskowaniem łożyska ślizgowe G&G mosiężne okablowanie i styki stockowe płytka selektora Guardera Bateria 9.6 3000 mAh Firefox Podczas naciągnięcia sprężyny tłok ładnie idzie do tyłu lecz nie do końca i nie jest zwalniany, przez co nie ma strzału. Zębatki chodzą gładko i sprawnie (także z tłokiem bez sprężyny). Silnik też nie jest winien, ponieważ występuje taka sama sytuacja przy sprężynie M100, w dodatku sprawdzany w różnych dociskach. Sprężyna ładnie się chowie w tłoku więc to nie jest wina prowadnicy sprężyny. Przypuszczam że to wina popychacza dyszy ale za choinę nie wiem jak to skorygować. Szukałem wcześniej na forum podobnego problemu, lecz nie mogłem znaleźć satysfakcjonującej odpowiedzi. Z góry dziękuję za pomoc;D Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 (edited) Popychacz nie ma nic z tym wspólnego.Masz albo za słabą batkę,albo za słaby silnik,albo sprężyna ma za mało miejsca.Zapewne masz dwa łożyska,jedno na prowadnicy,drugie w tłoku.Wywal to jedno z tłoka i sprawdź czy zadziała.U mnie w KWA to pomogło przy sprężynie guardera sp130(która jest znacznie dłuższa od stocka).Jeżeli popychacz by ci blokował zębatki to by najzwyczajniej pękł.Mi to się przytrafiło ostatnio na strzelance,bo smaru zapomniałem dać pod popychacz ^^ Edited April 7, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
harni512 Posted April 7, 2012 Author Report Share Posted April 7, 2012 Zrobiłem tak jak poleciłeś i niestety znów to samo;/ Trochę to dziwne, mam wrażenie jakby tłok miał za dużo zębów.. Jak już wcześniej pisałem to nie wina silnika ani baterii, bo wcześniej na innym szkielecie wszystko grało... Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 Spiłuj 2ząb na tłoku żeby wyglądał tak jak ten http://gunfire.pl/product-pol-1152195523-Tlok-z-14-metalowymi-zebami-SHS.html i wszystko powinno być ok. Quote Link to post Share on other sites
harni512 Posted April 7, 2012 Author Report Share Posted April 7, 2012 Szymucha, nie widzę nic szczególnego w tym tłoku co podałeś i dlaczego 2 ząb a nie pierwszy? Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 1 ząb to zakończenie szczęki, taki duży kwadrat, 2 ząb to ten co się piłuje. Masz może jak wrzucić zdjęcie swojego tłoka? Quote Link to post Share on other sites
harni512 Posted April 7, 2012 Author Report Share Posted April 7, 2012 Niestety nie bo nie mogę cyfrówki znaleźć ale przesyłam linka do niego. http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=5333&name=JBU_-_Tlok_POM_z_Metalowymi_Zebami_-_Full_Teeth Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 Spróbuj dać słabsza sprężynę i zobacz czy dalej problem występuje. Quote Link to post Share on other sites
harni512 Posted April 7, 2012 Author Report Share Posted April 7, 2012 Sprawdzałem na M100 i to samo, słabszej nie mam. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 Głowica tłoka jest grubsza niż oryginalna, przez to tłok jest cofnięty do tyłu. Zębatka tłokowa łapie któryś z kolei ząb a nie pierwszy, przez to nie może wykonać cyklu. Musisz zobaczyć który ząb łapie (prawdopodobnie 3) i go trochę przypiłować. Quote Link to post Share on other sites
Bellio96 Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 (edited) U mnie w tłoku JBU aluminiowym też był taki problem. Wymiana tłoka pomogła. Edited April 7, 2012 by Bellio96 Quote Link to post Share on other sites
harni512 Posted April 7, 2012 Author Report Share Posted April 7, 2012 Dziękuje Panowie, ale znalazłem już prawdziwą przyczynę. Szyny na tłoku i w szkielecie GB nie pasują do siebie i tłok zatrzymuje się na okienku GB. Będę musiał przypiłować trochę tłok tu i tam, mam nadzieję że da rade jeszcze odpalić, a jak nie to inny tłok:D Temat do zamknięcia :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.