Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

g36 (jg) po tuningu bateria


Recommended Posts

witam jestem posiadaczem karabinu G36 w wersji K, wydłużona do standardu G36. Producent pierwotny - JG. Wymienione w niej jest

gumka HU - Systema

tłok Cyma ( niesety padł na batce 9,6 ) i wymieniam na cos z wzmocnionymi metalowymi zabkami )

głowica cylindra i tłoka PJ

cylinder Cyma

sprężyna M115 Guarder

łożyska JBU

prowadnica Boyi

uszczelka i dystanser ACME

 

 

szukałem i niegdzie nie znalazłem odpowiedzi która całkowicie by mnie zadowaloiła a mianowicie problem jest taki:

posiadam stara bater ni-mh 8,4 v która ledwo starcza na pół magazynka i chce kupic od kolegi batere (włąsnej roboty ) li-po z alarmem któa ma ponad 11v i pytanie czy zębatki główne wytrzymaja taka baterie a jesli nie jakie zebatki poleciliscie bysce na wymiane

 

 

edit:

 

i jeszcze chciałbym sie dopytac o nowe okablowanie nisko oporowe do tej maszyny :D

Edited by Asusek
Link to post
Share on other sites

Ja też raczej skłaniał bym się ku 7,4V. Jeśli zależy Ci na w miarę bezawaryjnym działaniu repliki to będzie to rozsądniejsze rozwiązanie. ROF na lipolu 7,4V będzie porównywalny do nimh 9,6V więc w tej konfiguracji będzie całkiem niezły (zakładając, że replika jest dobrze złożona). Jakbyś kupował batkę lipo to moge Ci polecić np. batki Turnigy, znajdziesz je na allegro i w sklepach modelarskich po niższej cenie niż te "dedykowane" do ASG a bardzo często są od nich lepsze.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...