Tupolev Posted April 10, 2012 Report Share Posted April 10, 2012 Witam, dzisiaj, pod koniec 6-ścio godzinnej strzelanki mój karabin co kilka minut przestał strzelać, pomyślałem, że bateria jest na poziomie wyczerpania, dlatego zarządziliśmy koniec spotkania. Akurat gdy się pakowaliśmy zdjąłem "klapkę" kolby, aby wydostać baterię, a następnie oddałem kilka strzałów, aby wystrzelić kulkę z karabinu, kiedy znajomy zauważył, że wnętrze kolby podczas strzału zaświeciło się na kolor czerwono-pomarańczowy. Postanowiłem oddać kolejny strzał, znowu to samo, i karabin "zdechł". W domu zrobiłem ten sam test, okazało się, że to świecił bezpiecznik, wymieniłem go na nowy, ucieszony, że udało mi się naprawić karabin strzeliłem, jednak tym razem nowy bezpiecznik spalił się. Może mi ktoś powiedzieć czym to jest spowodowane i jak to naprawić? Dodam, że karabin ma niecały tydzień. Quote Link to post Share on other sites
kjujiczek Posted April 10, 2012 Report Share Posted April 10, 2012 (edited) Możesz spróbować bez bezpiecznika ale to nie jest do końca dobry pomysł. Edited April 10, 2012 by kjujiczek Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted April 10, 2012 Report Share Posted April 10, 2012 Powodów może być dużo: 1. Za słaby bezpiecznik (trzeba ok.25A). 2. Za mocno dokręcony silnik. 3. Złe podkładkowanie zębatek. 4. Jakaś awaria, typu wyłamany ząb w zębatce, zablokowany tłok i wiele innych. Quote Link to post Share on other sites
Tupolev Posted April 10, 2012 Author Report Share Posted April 10, 2012 Bezpiecznik który miałem w oryginale to był F25A 250V, taki również zamontowałem i szlag go trafił. Czyli najlepszym rozwiązaniem będzie oddanie go na gwarancje? Quote Link to post Share on other sites
arend Posted April 10, 2012 Report Share Posted April 10, 2012 Eeeeeeeee. Bezpiecznika ci nie przyjmą. Ja bym sprawdził czy nie ma gdzieś zwarcia . Quote Link to post Share on other sites
Kazik94 Posted April 10, 2012 Report Share Posted April 10, 2012 U mnie raz wystąpił taki problem, myślałem, że zębatki padły ale były całe, to wina okablowania stockowego, które tworzyło za duży opór i dlatego spalił się bezpiecznik, silnik nie mógł kręcić i razem z batką mocno się nagrzewał. Quote Link to post Share on other sites
lon3star Posted April 10, 2012 Report Share Posted April 10, 2012 Ja miałem dokładnie tak jak Ty opisujesz, mi karabin co chwila przestawał strzelać później zaczynał, tylko to było M4 KWA :D Problemem były kable i styki ;) Co chwila miałem przepalony bezpiecznik. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.