Nitro Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Jak w temacie mam mały problem z moim r27 od army.Otóż od jakiegoś czasu po pierwszym przeładowaniu spust nie łapie za pierwszym razem,tylko za drugim,a nawet trzecim.Stwierdziłem,że winny jest taki dzyndzelek,który ma kontakt z zamkiem.Czy wie ktoś jak to naprawić? Dodam,że mam jeszcze 5 miechów gwarancji,lecz nie wiem, czy jest to wystarczający powód aby odesłać go na gwarancję.Może idzie to naprawić we własnym zakresie? Z góry dzięki za pomoc. Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Wyczyść. Jak to nic nie da- wyślij z reklamacją. Link to post Share on other sites
Nitro Posted April 16, 2012 Author Report Share Posted April 16, 2012 Wyczyściłem jak mogłem,bez zbytniego rozbierania.psiknąłem nawet trochę sylikonu w mechanizm,i nadmiar starłem suchą szmatką.No nic pozostaje odesłanie w ramach gwarancji.Dzięki za odpowiedź. Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Bez zbytniego rozbierania czyli jak? Nie da się tak :D. Link to post Share on other sites
Nitro Posted April 16, 2012 Author Report Share Posted April 16, 2012 Zdjęty zamek,i to co się dało bez rozkręcania.O ile z gearboxem nie mam problemów,to gazówek boję się tykać,tym bardziej,że mam na nią gwarancję.wziąłem kilka wacików do uszu wyczyściłem co się dało,a mechanizmu nie rozbierałem. ;) Użyłem nawet sprężonego powietrza,i nie pomogło.No nic,będe 2 tygodnie bez boczniaka ;(. Link to post Share on other sites
Nitro Posted April 17, 2012 Author Report Share Posted April 17, 2012 (edited) Sorka za post pod postem.No więc colt nie dawał mi w nocy spać,więc go postanowiłem rozebrać.Przyczyną jest ta sprężyna listkowa,która dopycha ten prawy dzyndzelek do góry.Jest za miękka.Po lekkim jej dogięciu udaje się oddać za pierwszym naciągnięciem strzał,jednak po kilku strzałach mankament wraca ;/.Idzie taką sprężynę gdzieś dostać?Bo przez otwarcie go raczej gwarancję straciłem ;/ EDIT: Problem został ostatecznie rozwiązany.Nie wiem po jakiego grzyba chińczyki chromują elementy mechanizmu,ale to właśnie ten chrom powodował te zacinki spustu.Schodził łatwiej,niż farba z korpusu,przez co powstały nierówności.Lekko spolerowalem szmatką ten element,nasmarowałem go i problem zniknął.Do tego ciut mocniej dogiąłem tą sprężynkę,i jest mocniejszy opór podczas strzału. Edited April 17, 2012 by pidzejfat Link to post Share on other sites
Recommended Posts