Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Duży skok FPSów


Recommended Posts

W elce występują skoki prędkości wylotowej, zresztą od początku miała swoje kaprysy. Teraz jednak już przegięła, raz jest ok.330 raz 430, z tym że nie ma wartości pośrednich a skrajne różnią się maksymalnie o 2-3 fpsy. Wymieniona są głowice tłoka i cylindra na JBU metalowe ( na oryginalnych częściach wyciągała ok. 300 fpsów przy ustawieniu max) i sprężyna SHS 140. Miał może ktoś podobny problem?

Link to post
Share on other sites

Ja bym stawiał na nieprawidłową pracę popychacza, skróć sprężynkę o 1-2 zwoje, jeżeli masz opóźniacz na zębatce tłokowej to spróbuj postrzelać bez niego. Przyczyną może być też zbyt gęsty smar w cylindrze-> wyczyść cały zestaw pneumatyczny.

to pierwsze co przychodzi mi do głowy, może ktoś wymyśli coś jeszcze.

Link to post
Share on other sites

W elce występują skoki prędkości wylotowej, zresztą od początku miała swoje kaprysy. Teraz jednak już przegięła, raz jest ok.330 raz 430, z tym że nie ma wartości pośrednich a skrajne różnią się maksymalnie o 2-3 fpsy. Wymieniona są głowice tłoka i cylindra na JBU metalowe ( na oryginalnych częściach wyciągała ok. 300 fpsów przy ustawieniu max) i sprężyna SHS 140. Miał może ktoś podobny problem?

 

Tak, miałem takie problemy. Winą okazała się idiotyczna konstrukcja tego pieruństwa. Popracuj nad ustawieniem elementu, który trzyma komorę HU.

Link to post
Share on other sites

Są dwa typy komór do L-85 stara i nowa : w starej nie można było założyć obejmy na preckę (np. lufa promyka mogła się delikatnie poruszać ) a w nowej już można. Stockowa dysza to badziew, bo nie jest uszczelniona - ale na M130 i precce szło jeszcze te 470 fps wyciągnać. Jedyne pomysły jakie mi przychodzą do głowy:

 

- wymienić komorę na nowy typ;

 

- sprawdzić na innej dyszy (na swojej zauważyłem takie nadlewki które z daleka przypominały kształtem pęknięcia);

 

- równomiernie docisnąć śrubami komorę do lufy;

 

- sprawdzić połączenie na styku gumka-dysza ;

 

- delikatnie poluzować śruby mocujące zespół lufy z komorą i sprawdzić jak się uszczelnia z dyszą i zespołem cylindra;

 

- zmienić środek / smar użyty do smarowania cylindra na trochę rzadszy.

Link to post
Share on other sites

Jeśli gb jest poluzowany to zaobserwujesz właśnie takie dziwne skoki fps-ów.

Za dociśnięcie odpowiada bodaj dolna śruba (mogę się mylić, dawno nie grzebałem w swojej elce).

U mnie było od początku ok, natomiast u mojego brata była poluzowana.

Efekt?

300, 400, 310, 390, i tak dalej sinusoidą.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...