Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

mali

Użytkownik
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

  1. mali

    Pakiety LiPo

    Hmm, moja ładowarka Turnigy Accucell jakoś nie ma problemów z ładowaniem wszystkiego typu baterii, których używam. Więc za 100zł spełnia swoją rolę wyśmienicie(ładuję li-pole, li-iony, nimhy, ni-cd oraz pb). No pewnie już widzę te tłumy ludzi po mercedesy i jaguary, bo po co jeździć oplem czy vw jak najlepszy jest merc? A pewnie dlatego, że zakup jest zawsze kompromisem pomiędzy ceną a jakością. Za cenę 100 zł accucell czy imax naładuje mi batkę tak samo jak ładowarka za 450 zł. Może nie ma usb, bid-chipa i innych bajerów, ale ja tego nie potrzebuję. Ładowarka ma naładować batkę i tyl
  2. Zabierz MP7 na Raszówkę i zobaczymy czy da się coś zrobić na miejscu. A jak nie to jestem ze Żmigrodu, więc masz blisko.
  3. Jeśli gb jest poluzowany to zaobserwujesz właśnie takie dziwne skoki fps-ów. Za dociśnięcie odpowiada bodaj dolna śruba (mogę się mylić, dawno nie grzebałem w swojej elce). U mnie było od początku ok, natomiast u mojego brata była poluzowana. Efekt? 300, 400, 310, 390, i tak dalej sinusoidą.
  4. Zadam takie banalne pytanie, czy próbowałeś dociskać gb do komory za pomocą śruby w stopce?
  5. I-max czy też accucell ładuje li-ion bez problemów. Li-ion występują w wersjach 3.6 v oraz 3.7 v , więc nie jest to żadnym błędem to, iż bateria ma 11.1v (w pełni naładowana cela 3.7v ma 4.2v natomiast 3.6v to naładowane po korek 4.1v)Tutaj mam kilka pytań: czy podłączasz wtyczkę balancera do ładowarki? czy próbowałeś ładować bez podłączonej wtyczki balancera? Możliwe, iż masz we wtyczce balncera zamienioną kolejność przewodów. Ładowarka nie rozpoznaje rodzaju baterii, jeśli ustawisz li-ion to ładuje po 3.6v na celę natomiast li-pol po 3.7v.
  6. Może takie ogniwa cię zainteresują. Pojemność trochę mniejsza za to wydajność o wiele większa. Ja zbudowałem z takich pakiet 3s2p i działa jak trzeba. Do kolby typu SF pasują jak ulał.
  7. Swojego czasu używałem tej ładowarki razem z dostarczonym z nią zasilaczem, z tego co pamiętam to miał 1,5 A. Więc możesz spokojnie takiego używać. Mocniejszy zasilacz nic nie przyspieszy, prąd wyjściowy ładowarki zostanie taki sam.
  8. mali

    Glock 18C [CYMA]

    To śruba regulująca docisk silnika.
  9. Oczywiście, wystarczy lutownica, trochę kabli i umiejętności praktycznych. Co do wydajności- jeśli dobrze polutujesz ogniwa to będą pewnie lepiej oddawały prąd niż oryginalnie(zastąpienie zgrzewanych blaszek lutem).
  10. Co do silnika, to w Sigu jest silnik średni. Ten który podałeś w linku jest krótki. Ja w sigu mam 120 guardera, mosfet, kable silikonowe i batkę li-po 1,8Ah 7,4v. Mieści się spokojnie po odkręceniu plastikowej wkładki trzymającej org baterię. Rof bardzo przyzwoity ok. 15 kulek/s
  11. Zdjęcia mogę wrzucić najszybciej jutro(brak repliki w domu), ale mam gdzieś instrukcję z komory systemy. Jest tam opis jak to zrobić. Podaj maila to Ci wyślę.
  12. Dlaczego brak sensu? Chyba lepiej zrobić to samemu niż kupować dolne body? Przerobienie body to max. 15 min jeśli masz sprzęt (np. szlifierka kątowa + tarcza do cięcia metalu jak w moim przypadku). Po tej przeróbce masz body do którego można zamontować zarówno jedno jak i dwuczęściową komorę. Jutro zrobię zdjęcia jeśli interesuje cię przeróbka.
  13. W sumie to czemu ma nie pasować? :) Ja niedawno zmieniałem w HK 416 AGM z dwu częściowej na taką jak w twoim linku, 15 min zabawy z wycinaniem body i po sprawie. Jeśli masz w stoku jednoczęściową to już żaden problem z wymianą, po prostu wyjmujesz jedną a wstawiasz drugą.
  14. mali

    Pakiety LiPo

    Ja mam zwykły AT 230W dający 9A na 12v. Ładowarka Turnigy Accucel-6 spokojnie daje radę ładować pakiety 4,4 Ah 11,1 v. Wystarczy obciążyć 5v jakąś żarówką a wyprowadzenie z zasilacza na 12v puścić z 3-4 żył.
×
×
  • Create New...