froger Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 (edited) Witam, wiem że podobny temat już był, ale kilka lat temu. Jestem zielony w temacie ASG, chcę kupić sprężynową replikę broni krótkiej zastanawiam się nad tymi: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1655 http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_46&products_id=525&name=HFC_-_Glock_17 Którą wybrać? Chcę ćwiczyć postawę i celność (strzelam z ostrej P99, a brak strzelnicy zmusza mnie do zabawy ASG), chociaż coś czuję, że za niedługo będę biegał po lesie, bo samo czytanie wypowiedzi na forum wciąga mnie w ten sport. z góry dzięki za opinie i podpowiedź co kupić. Edited April 29, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
Jan999 Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Może nie sprężynę? Chyba baretta STTI jest polecana, jest to replika pistoletu na gaz więc trzeba doliczyć koszty tego gazu. Możesz też kupić strzelbę jak nie musi być replika krótka( agm chyba 003 lub m47). Quote Link to post Share on other sites