toca5 Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Mam problem. Po zamontowaniu w sr25 pj M150 guardera, bore up'a, tłoka shs i mosfetu i wystzeleniu jakichś 200 kulek replika przestała strzelać i zaczęła wydawać dźwięk który przypomina piłowanie, skwierczenie itp. Co nawaliło? Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Zębatki? Otwórz i sprawdź. Quote Link to post Share on other sites
Specnaz7497 Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Może silnik za słaby na sprężynę M150 guardera, może zębatki? Tak jak wyżej - otwórz gb i sprawdź. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Pewnie poszła zębatka silnikowa ^^.Grzebałeś przy śrubce od regulacji silnika przed,lub po modyfikacji? Quote Link to post Share on other sites
toca5 Posted April 30, 2012 Author Report Share Posted April 30, 2012 (edited) Zębatka silnikowa cała, to raczej zębatki w środku poszły. zabieram się do otwierania. Edited April 30, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Zębatki najprawdopodobnie . Quote Link to post Share on other sites
toca5 Posted April 30, 2012 Author Report Share Posted April 30, 2012 (edited) Silnik utknął i nie chce wyjść. Nie można go wyciągnąć. Edited April 30, 2012 by toca5 Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 U mnie stokowe zęby i stokowy tłok śmigają na m150 guardera. Quote Link to post Share on other sites
kjujiczek Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Gewer12 gratulujemy wygranego losu na loterii wśród replik PJ! Co do problemu to jestem przekonany że to zębatki.Najprawdopodobniej już całe zmielone. Quote Link to post Share on other sites
toca5 Posted April 30, 2012 Author Report Share Posted April 30, 2012 (edited) Ok. Tyle że nie mogę gb wyciągnąć, ponieważ silnik nie chce wyjść. Wcześniej już go wyciągałem i włożyłem z powrotem. A teraz już nie mogę. Co może być tego przyczyną? Edited April 30, 2012 by toca5 Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 "Gewer12 gratulujemy wygranego losu na loterii wśród replik PJ!" Dzięki ,czekałem aż w końcu mi pogratulujesz :cool: Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 zębatka silnikowa cała, to raczej zębatki w środku poszły. zabieram się do otwierania. Nie chodzi mi o zębatkę na osi silnika,tylko o zębatkę która z nią kontakt ma. Quote Link to post Share on other sites
toca5 Posted April 30, 2012 Author Report Share Posted April 30, 2012 Zębatki o dziwo całe. Sprężyna była maskymalnie ściśnięta i nie mogła się rozprężyć. Mam jakiś przerwany drucik w miejscu gdzie silnik wchodzi do gearboxa. Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 (edited) Ten drucik zapewne jest od anti-reversala i może dlatego miałeś taki dziwny dźwięk. Edited April 30, 2012 by gewer12 Quote Link to post Share on other sites
toca5 Posted April 30, 2012 Author Report Share Posted April 30, 2012 Mam zainstalowany mosfet i wygląda na to że ten drucik jest od niego. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.