maop Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy warto kupić ten Gearbox v3 i jaka jest jego szczelność http://www.sklep.airsoftguns.pl/product-pol-1152191210-Kompletny-gearbox-v-3-CM.html Quote Link to post Share on other sites
kubasekekek Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 (edited) Standardowy Gb z cymy. Szczelność taka jak w stocku czyli można jeszcze poprawić. Oj chyba wrócę do starej dobrej zasady wywalania postów za pisownię.Widzę że popuszczenie cugli nie wychodzi na zdrowie. Arend Edited May 3, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
maop Posted May 3, 2012 Author Report Share Posted May 3, 2012 (edited) Można dokładni opisać ile daje w stocku (fps), ach i jeszcze jest napisane że szczelność jest duża na poziomie tłok dysza cylinder a gdzie jest dysza? Edited May 3, 2012 by maop Quote Link to post Share on other sites
harry1994 Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 (edited) Ten GB ma słaby silnik ,łożyska 6mm i niskiej jakości głowice tłoka . Szkoda że zębatki nie są XYT . Lepiej kupić Boyi . Ale przy dobrym złożeniu nic nie powinno się z nim stać . Edited May 3, 2012 by harry1994 Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 To jest najstarsza wersja gearboxów cymy bo ma oznaczenia cm.02 i chyba taki gearbox jest w cm.028. Quote Link to post Share on other sites
maop Posted May 3, 2012 Author Report Share Posted May 3, 2012 Szkoda że zębatki nie są XYT . A coś by się stało gdybym przełożył części ze starego gb np. łożyskowaną prowadnicę od shs i sprężynkę główną SP 100? Co to za różnica czy są NZ czy XYZ?. Quote Link to post Share on other sites
harry1994 Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 (edited) Nie opłaca się go za bardzo kupować . Zębatki XYT są nie do zajechania (oczywiście jak się postarasz to nawet szkielet KW AGX2 pĘknie ). W boyi masz dużo wzmocnionych części : -stalowe zębatki XYT -wzmocnione łożyska 7mm -kierunkową wzmocnioną głowicĘ tłoka -wzmocnioną prowadnicĘ sprężyny z łożyskowaniem -opóźniacz dyszy -sprężynę 125 -silnik o zwiększonym momencie obrotowym z zębatką typu D Edited May 3, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.