Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning wewnętrzny M4A1 [P&J]


Recommended Posts

Witam, jestem kompletnie zielony w sprawach tuningu asg dlatego piszę tutaj.

Mam zamiar kupić taką oto REPLIKĘ M4A1 od P&J, i teraz zaczynają się moje problemy.

1. Czy te części będą do tej repliki pasowały? Jeżeli nie pasują to proszę o linki do części właściwych.

2. Opłaca się je wymieniać?

3. Czy tłumik dźwięku + dłuższa lufa nie zwolni kulki? tzn. Nie zmniejszy mocy?

4. Jaką do niego kupić baterię i ładowarkę bo na stronie sklepu pisze

Na akumulator i ładowarkę dołączoną przez producenta do zestawu udzielamy wyłącznie gwarancji rozruchowej.

Informujemy że akumulator z zestawu nie gwarantuje długiej i efektywnej pracy mechanizmu repliki.

W replice znajduje się lufa wewnętrzna o długości 350mm, a lufa precyzyjna ma długość 469mm po to ten tłumik który wydłuży mi zakres lufy wewnętrznej do 472mm.

 

---Części---

LUFA PRECYZYJNA

GUMKA HOP UP: GUARDER czy SYSTEMA

DYSTANSERY

TŁUMIK DŹWIĘKU

 

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc.

Edited by szczota95
Link to post
Share on other sites

Lufa pasować nie będzie.Nie dlatego,że jest za długa,lecz dlatego,że cylinder nie obsłuży jej pojemności.Będzie to skutkowało mniejszym zasięgiem,lub pogorszeniem skupienia,w porównaniu do standardowej długości,czyli 363mm.Jeżeli już koniecznie chcesz mieć długą lufę,czego nie polecam to musisz wymienić w replice cylinder na typ0.

 

Ja mam w p90 lufę 249mm,a skupienie mam lepsze od niejednej emki czy kałacha.Długość lufy ma marginalne znaczenie,i to przy tuningach powyżej 500fps.

 

Co do gumek.Miałem już przeróżne i najlepiej kręciły właśnie przezroczyste guardery i zielone g&g.Widocznie mam pecha co do "magii" systemy.Dystanser typ h to wg.mnie zbędny bajer i szkoda na niego pieniędzy.Tłumik dźwięku bym sobie podarował.