Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

A ODkręcać próbowałeś?

 

Teoretycznie mogło się spieprzyć jedno lub kilka z poniższych:

1. Wyłechtane zęby tłoka lub zębatek

2. Złe podkładkowanie - zębatki trą o siebie, lub chodzą ze zbyt małym luzem.

3. Zabrudzone prowadnice tłoka - tłok chodzi ciężko i cierpi na tym cały GB.

4. Ogólne zabrudzenie GB - kiedy ostatnio ktoś zadbał o GB?

5. Zsunęła się zębatka silnika - wyjmij go i sprawdź czy zębatka siedzi na samym końcu trzpienia.

 

Wszystko oprócz ostatniego wymaga rozbierania GB.

Link to post
Share on other sites

czyli coś w gearbox?

 

Wiesz, tutaj żaden Kaszpirowski czy inny Harry z Tybetu nie siedzi, nikt telepatycznie na odległość nie poda Ci 100% diagnozy na podstawie tak skąpego "wywiadu medycznego". Jeśli poprawiałeś śrubę silnikową i dalej jest głośno, to GB jest kolejnym rozsądnym miejscem poszukiwań.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...