Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Czy jest szansa żę GB to wytrzyma?


Recommended Posts

Panowie ma taki szatański pomysł popsucia swojego g36k od JG-chce wstawić tam tą sprężynę: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_132_401&products_id=5089&name=Element_-_Sprezyna_-_M165_ST

 

Wiem że pomyśł jak i sama sprężyna jest poroniony, ale to jest któraś z moich replik i chce sobię poeksperymentować, a że zębatki jak i ząb tłoka są stalowe to może coś z tego będzie?

 

Napewno przydało by ise zmienić prowadnice, ale to już za duża inwestycja... :D

 

Jak myślicie, jest szansa że to torchę pochodzi choćby na semi? Zakładamy ze GB jest idealnie wypodkładkowany, łożyska ślizgowe dostaną kosmiczny smar z teflonem specjalnie do nich, a zębatki inny, ale też kosmiczny:D Całość jest bardzo szczelna tłok,głowica, dysza, gumka...

 

Ewentualnei jakeiś pomysły jak domowym sposobem przygotować GB na tkaie obciążenie? Grubszy odbijak na głowicy cyl.?

Link to post
Share on other sites

Jak masz zamiar psuć replikę to oddaj ją mi ja nie pogardzę ;p ;]. A tak swoją drogą to nie jestem przekonany że na stocku Ci to wytrzymie. Musiałbyś wymienić parę części patrz: prowadnica, tłok chociażby. Więc moim zdaniem to rzeczywiście poroniony pomysł i nie warto szkoda repliki.

Link to post
Share on other sites

A tak na serio to co chcesz otrzymać? Po kilku strzałach usłyszysz wiertarkę... Do stoka możesz wsadzić m130 (i tak okablowanie i tłok do wymiany). Przy m140 głowice tłoka i cylindra mogą już zacząć pękać, przy m150 zębatki pogubią zęby. A Ty chcesz m165 pchać??

Edited by szymucha2353
Link to post
Share on other sites

Ok, poprostu pytam jakei są rzędy wielkośći bo chociaz nie jeden GB rozłożyłem to za tuning siłowy nigdy się nei brałem stąd też brak wiedzy praktycznej, a że lubię eksperymentować to taki sie pomysł zrodził....

 

A tak swoją drogą to widzieliście te popękane tłoki itd czy zakładacie że tak się stanie? Wiem że chcecie dobrze doradzić, ale czasami utrze się jakas opinia w społeczności poparta podejściem "lepeij nei ryzykować"(oczywiście to jest dobre podejscie jeśli tuningujemy nasze oczko w głowie) a nie doświadczeniem, do tego fakt że firmy produkują części za gruby $$, utwierdza nas w przekonaniu że "po coś to jest" i widocznie trzeba wykładać gotówkę żeby podnieść fps, a czasami okazuje się zę coś dużo tańszego jest wystarczające.

 

Więc jeszcze chciałbym Was spytać jakie szkody w jakiś replikach jaka spręzyna wyrządziła? Wdiziane na własne oczy, albo zasłyszane z pewnego źródła. Czyli np. G36 JG, sprężyna m140-oddał tłok;ak 47 cymy, m130 oddały zębatki itd... Da mi to pojecie gdzie jest absolutna granica igrania z ogniem tak zeby dac GB jakąkolwiek szanse.

 

Szczerze powiem że nie licząc prowadnicy i plastikowego łożyksowania to GB tej gietki wygląda całkiem porządnie... Zębatki sa stalowe, głowica cyl. podwójnie uszczelniona, wszystko szczelne, łądnie spasowane... Nawet ta prowadnica jest wykonana z naprawdę mocnego abs'u.

 

Co do pękania tłoka czy głowicy to własnie dlatego napisałem że wszystko jest szczelne żęby dać do zrozumienia, że wytwarza się solidna poduszka powietrzna-jakiekolwiek puste strzały przy tej sprężynie mogły by bardzo szybko zabić najlepsze części o ile nei były by z metalu.

 

Jeśli macie jakieś linki do pomocnych tematów to też bym poprosił!

 

I jeszcze na koniec, nie chiciałbym żeby mój temat został odebrany w tonie "Wy nic nie wiecie, ja wiem swoje i pokaze wam jak się da!" Absolutnie nie o to mi chodzi, poprostu sam jestem ciekaw ile to wytrzyma, a jak pierdyknie to nowy GB do tego modleu to grosze... Potraktujcie ten eksperyment nie dokońca na serio, replika i tak nei będzie używana w strzelankach najprawdopodobniej.

 

I abstrahując od tematu, jaka jest najgrubsza gumka HU jaką znacie? Trafiła mi się fajna, długa precka, ale niestety jest troszkę stoczona w miejscu gdzie wchodzi w komore i jest dosyć luźno. Oczywiście teflon fix załatwi sprawe, ale gruba gumka tez by wiele pomogła...

Edited by Pan Talon
Link to post
Share on other sites

Panowie ma taki szatański pomysł popsucia swojego g36k od JG-chce wstawić tam tą sprężynę: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_132_401&products_id=5089&name=Element_-_Sprezyna_-_M165_ST

 

Wiem że pomyśł jak i sama sprężyna jest poroniony, ale to jest któraś z moich replik i chce sobię poeksperymentować, a że zębatki jak i ząb tłoka są stalowe to może coś z tego będzie? (...)

 

NIE WYTRZYMA i nic z tego nie będzie poza kupką złomu... Masz rację jedynie w tym zakresie, że to głupi pomysł! :sciana:

Edited by Powała
Link to post
Share on other sites

Jeżeli to w ogóle da radę pociągnąć silnik (może się mylę ale wątpię czy neodymowy jest w stocku). A jeśli pociągnie to kumplowi na m120 padł tłok więc m165 to dobre rozwiązanie na góra 10 strzałów. Zmień silnik, okablowanie, tłok, prowadnice, głowice tłoka, zębatki i łożyska to da radę.

Link to post
Share on other sites

Eh, sami ludzie małej wiary.... ;p

 

To co maksymalnie, odpowiednik m140 guardera?

 

Zawiedziony trochę jestem, myslałem(miałem nadzieje) że inaczej wygląda korelacja poszczególnych elementów i bardziej będzie chciało wszystko współpracować, a wychodzi na to że jedno będzie próbować unicestwić drugie... :bialaflaga:

 

 

Trzeba zejść troche z ciśnieniem na moc bo inaczej to nic z tego nie wyjdzie :icon_confused:

 

Chciałbym dorwać w łapki taką spr. i pomacać oraganoleptycznie sztywność, bo chyba inaczej sobie to wyobrażałem. Skoro 165% z 100 a JG ma 110 czy była by o 55% mocniejsza, tak?

 

Aż trudno uwierzyć że te metalowe zębatki by ise połamały od 50% mocniejszej spr :blink:

Edited by Pan Talon
Link to post
Share on other sites

Niestety takie są uroki ekstremalnego tuningu.Wg mnie sp130 to max,jaki tam możesz wsadzić,bez gwałtownego skrócenia żywotności repliki.

 

Ja żeby wsadzić do marujca sp120 musiałem prawie wszystko ze stocka wywalić i na wzmocnione wymienić,bo wszystko się po kolei sypało.A jak dla ciebie wymiana prowadnicy(39zł shs) to duży wydatek,to lepiej sobie ten pomysł z głowy wybij,bo potem zostaniesz z kupą złomu,której naprawa będzie kosztować więcej niż nowa replika.

Edited by nicknitro
Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie to stockowy silnik nawet tego nie naciągnie, a jak podłączysz jakiś akumulator samochodowy to się spali. No i chciałbym zobaczyć jak po jednym strzale (biorąc pod uwagę marzenia, że w ogóle naciągnie) wszystko się ładnie rozpada.

 

No i na co Ci w elektryku, do tego krótkim, ~600fps (bo tyle przy bdb uszczelnieniu powinieneś osiągnąć)?

Link to post
Share on other sites

just for fun, pisałem już że to nie będzie sprzęt na strzelanki. Do strzelania mam g36k ale gazowe i w tego inwestuje $$$.

 

I ja wiem czy wersja K jest taka krótka...? jeszcze będę przedłużał lufe i kleił taśmą cylinder żeby był typ 0, już sprawdzałem-działa :icon_biggrin:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Jeżeli masz tam batkę 8,4V i stockowy chiński silnik to zapomnij że to ci chociaż raz wystrzeli. Batka conajminiej 10,8V i silnik ze zwiększonym momentem obrotowym co najmniej taki:

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=5571&name=Element_-_Silnik_MAX_Speed_-_Krotki

i powinno wystarczyć na 10 strzałów na semi w najlepszym wypadku. Jeśli chcesz żeby to ci trochę dłużej postrzelało (100-200 strzałów :biggrin: ) to musisz wymienić: prowadnicę sprężyny na łożyskowaną, tłok z metalowymi zębami, zębatki wzmocnione i łożyska na kulkowe.

 

A tak na serio to daj sobie spokój :D

Edited by domin130000
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

just for fun, pisałem już że to nie będzie sprzęt na strzelanki. Do strzelania mam g36k ale gazowe i w tego inwestuje $$$.

 

I ja wiem czy wersja K jest taka krótka...? jeszcze będę przedłużał lufe i kleił taśmą cylinder żeby był typ 0, już sprawdzałem-działa :icon_biggrin:

 

 

1. poległem :icon_biggrin: klejenie cylindra taśmą żeby uzyskać typ zero

2. stockowy silnik jeśli w ogóle da radę to naciągnąć to masz 1 strzał i po zębach (pisanie że stalowe itd...widać, że nigdy nie dłubałeś i nie tuningowałeś aeg`ów)

3. jeśli chcesz wstawić m165 która da okolice 580-590 fps przy dobrym doszczelnieniu i dobraniu dobrej lufy i cylindra....do stocka - weź mi wyślij te zębatki wraz z tłokiem :icon_razz: po cholerę masz to zepsuć. Będą działać dobrze na max 125-135 i do wyższych bym tego nie używał. Ja przy M155 mam wzmocniony v2 blachą,zębatki faktycznie mocne (które kosztowały tyle ile twoja gieta), do tego mocny tłok ze STALOWYMI zębami (mocny a nie taki który się rozsypie po 1k strzałów) i działam na semi.

4. rozumiem chęć eksperymentowania...ale to jest już głupota bo skoro wiem na 100% że coś zepsuję to po prostu tego nie robię...nawet 1% szans nie daje temu projektowi - jeśli w ogóle to można tak nazwać

5. "Skoro 165% z 100 a JG ma 110 czy była by o 55% mocniejsza, tak?" NIE 165 to 165m/s (teoretycznie) a od repliki zależy ile się z niej da wycisnąć - czasem więcej,czasem mniej, zależy od producenta i serii :P czasem zdarzy się, że setka setce nie równa :)

6. dzięki - temat mnie bardzo rozbawił. jednak istnieje kowalstwo mało artystyczne i mądre w asg :]

Edited by mike88
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...