Nitro Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 (edited) No to jak ci się podoba Sig 552 to go bierz.ICS go robi.W stocku m120(czego chciałeś) i gb v3,czego więcej chcieć :) sig 552 od ICS edit. Kurde.Fajny nawet ten sig.Korpus ze stali oksydowanej,ostre oznaczenia grawerowane,chyba się zakochałem ^^ Edited June 9, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
Kuba Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 P90 jest bardzo "intuicyjny" i ergonomiczny. Do czasu pierwszej wymiany magazynka. FN 2000 również jest (w mojej opinii) trochę "toporny". Z "tej bajki" bardziej wart rozważenie wydaje się już wymieniany AUG, w tej lub innej wersji. Z magazynkami nie jest cudownie, ale tragedii nie ma. Natomiast GB to v.3 jak 36-ki, a pod względem ergonomii i wygody użytkowania (moim zdaniem) bije wszystkie ww. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 (edited) Ja w 90tce problemów z wymianą magów nie mam i idzie mi to całkiem szybko i sprawnie. Edited June 9, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
Kuba Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Rzecze gustu i praktyki. A przede wszystkim wygody. Tylko, że bez względu na biegłość w obsłudze P90, wymiana magazynków w nim nie jest "intuicyjna" i nie może konkurować pod tym względem z "klasycznymi" modelami. Szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę rozmiary magazynków w kontekście dobywania załadowanych i chowania opróżnionych. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Trening czyni mistrza.Zmiana lowcapów przy 20k/s to istna mordęga ^^ Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.