Axus Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Witam! Posiadam "legendarną" już M4'kę od APS'a. Mój problem wygląda następująco: Przełączam selektor ognia na SEMI, pociągam spust, nic, pociągam cholernie mocno, i dopiero strzela. Osobnym tematem jest to, że idzie 2 razy na semi albo nawet auto, ale to już do innego tematu. Spust nie łapie tego, że jest zaciągnięty i dopiero przy dociśnięciu go, wyrzuca serię. Co jest nie tak? Dzięki i pozdrawiam, axus. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Sprzedaj na części. Quote Link to post Share on other sites
Axus Posted June 9, 2012 Author Report Share Posted June 9, 2012 Nie po to wymieniałem komorę HU + gumkę i parę innych pierdół dokupywałem. Replika generalnie sprawowała się dobrze do czasu tego incydentu. (No i paru innych ;P) Generalnie myślę, że nie jest to nic poważnego, ew. mogę strzelać na styki? Proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Dokupywuj sobie słownik. Tak, masz prawdopodobnie spalone styki. Quote Link to post Share on other sites
gzelek19 Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Możliwe że coś się stało z kostką stykową. Quote Link to post Share on other sites
WujekHugo Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Zmień szybko kostkę stykową- jak dalej będziesz męczył tak spustem do końca to wyłamiesz pin który blokuje taką część ze spustem w kostce i będzie szkielet do wymiany, albo kombinowania. Quote Link to post Share on other sites
vonHavel Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 Dociśnij blaszki kostki stykowej i/lub wyczyść styki. Quote Link to post Share on other sites
Axus Posted June 17, 2012 Author Report Share Posted June 17, 2012 Panowie, rzeczywiście nasze podejrzenia się sprawdziły: Prawy styk upalony (nie ma go) do czerwonej kreseczki. Myślę o dolutowaniu płytki bezpiecznika samochodowego, będzie trwała i dobrze przewodząca. Byłby to dobry pomysł? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 Myślę, że zacny pomysł. Byleby układ zamykało. :) Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 Myślę ze nowa kostka stykowa będzie lepsza, bądź same blaszki. Ja ostatnio kupiłem blachę miedzianą o grubości 0,5mm, dociąłem, działa jak marzenie. Spada rezystancja obwodu (więcej mocy można dostarczyć do silnika) jak i sporo odporniejsze są. Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted July 14, 2012 Report Share Posted July 14, 2012 To jak już to polutujesz i będzie zamykać obwód, to zamontuj od razu mosfet. Over. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.