BAGNO Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 Witam, zaczną może od wytłumaczenia co to jest Project Reality. Project Reality – modyfikacja gry komputerowej Battlefield 2, stworzona przez Black Sand Studios, której głównym celem jest zwiększenie realizmu gry oraz położenie nacisku na współpracę i grę zespołową. Project Reality przeznaczony jest głównie do gry wieloosobowej. Project Reality to gra wojenna, której akcja rozgrywa się w czasach współczesnych. Gracz, jako żołnierz jednej z dwunastu stron: Armii Stanów Zjednoczonych, Korpusu Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych, Brytyjskich Sił Zbrojnych, Kanadyjskich Sił Zbrojnych, Bundeswehry, Sił Obronnych Izraela, Chińskiej Armii Ludowo-Wyzwoleńczej, fikcyjnej Koalicji Środkowowschodniej (MEC), Hamasu, talibów, irackich powstańców, Rosyjskich Sił Zbrojnych lub partyzanckiej milicji, może walczyć na ponad dwudziestu mapach, zlokalizowanych na Bliskim i Dalekim Wschodzie oraz w rejonie Kaukazu. W opracowaniu są również: Australijskie Siły Samoobrony, Armia Francuska, Wojsko Polskie, Norweskie Siły Zbrojne, Holenderskie Siły Zbrojne, Blackwater Worldwide oraz afrykańscy partyzanci. Do frakcji tworzone są odpowiednio nowe mapy. Podstawowym elementem gry jest piechota, jednak w grze dostępne są liczne pojazdy, m.in. transportery opancerzone, czołgi, śmigłowce czy samoloty. Piszę tutaj szukając zainteresowanych i chętnych ludzi do pomocy w wprowadzeniu do modyfikacji Polskich Sił Zbrojnych. Obecnie team liczy parę osób ale chętnie szukamy nowych ludzi którzy są w stanie nam pomóc. Najbardziej potrzebni są ludzie którzy znają się na teksturowaniu ale modelarze też są bardzo mile widziani ;) Praca polega na tworzeniu charakterystycznych pojazdów i uzbrojenia dla Wojska Polskiego jak i elementów kultury wschodnio-europejskiej które będą użyte na mapach z udziałem wojsk polskich. Prace którą tu wykonujemy robimy za darmo więc niestety nie możemy wam oferować za to wynagrodzenia jednak oferujemy wszelką pomoc merytoryczną i przyjemną atmosferę podczas trwania projektu :) oczywiscie wszystkie wykonane prace możecie umieścić w swoim portfolio. przydatne linki: Mój Mail bagno92@op.pl bądź bagniewski92@gmail.com oficjalna strona mod-u i podforum polskie. http://www.realitymod.com/forum/f128-polish-forces strona battlefield.pl gdzie na początku było polskie forum http://forum.battlefield.pl/viewforum.php?f=70 obecne polskie forum zrzeszające twórców http://techgaming.zxy.me/prpp/viewtopic.php?p=82#82 Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 Hmm, ale skupiacie się na bardziej realnym Wojsku Polskim, czy tym co jest na misjach? Wybraliście dosyć trudne zadanie, bo WP będzie inaczej wyglądało, jeśli umieścimy ich w Ghazni (Rosomaki, nowe Beryle, ACH/wz. 2005, UKO/UKO-M, niezłe buty i sprzęt indywidualny kupiony za własną kasę), a inaczej, jeśli spojrzymy w szarą, betonową rzeczywistość, którą stanowi większość naszego wojska (blaszaki, desanty, stare Beryle/ AKMSy, BRDMy, BWP 1 etc). Co wybieracie? :wink: Quote Link to post Share on other sites
BAGNO Posted June 11, 2012 Author Report Share Posted June 11, 2012 W pierwszej kolejności chcemy wypościć mapy "misyjne" czyli pustynne. Co do wyposarzenia niestety nie posiadamy na tylu ludzi by modelować kity na to mogą sobie pozwolić Amerykanie, IDF, Niemcy czy Brytole. My tylko przygotowujemy 2 tekstury (pustynna i leśną) z zwykłego bf2 a to my Poza tym mapy europejskie i misyjne będą się różniły pod względem sprzętu. Np w Ghazni oczywiscie nie zobaczymy twardych itp. Quote Link to post Share on other sites
blysk Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Zasysam :) Quote Link to post Share on other sites
reaper666 Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 (edited) Ja od samego początku projektu czytam wszystko na crydevie :icon_smile: Też bawię się z cryengine ale raczej jako mega casualowy amator. :icon_razz: Nawet za czasów BF2 grałem na modzie PR, ah te czasy :icon_cry: Gdzie one są... Edited February 24, 2014 by reaper666 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.