KAZ_OVER Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 Witajcie :icon_biggrin: Jakiś czas temu miałem problem ze spustem, ponieważ w niektórych pozycjach nie działał. Postanowiłem się tym zająć i otworzyć gearbox. Jak postanowiłem tak zrobiłem. Niestety po złożeniu wszystkiego do kupy, replika nie działa tak jak powinna. Jakby nie ma wystrzału sprężyny. Sprężyna napina się, tłok się cofa, ale zamiast wystrzelić to tak zostaje, do momentu puszczenia spustu - wtedy wszystko wraca na miejsce, ale nadal nie ma wystrzału. Próbowałem temu zaradzić, lecz już nie mam pomysłów. Dodaję, że mam Gearbox v2 P&J. Wiem, że coś poprostu źle poskładałem. W razie czego mogę zarzucić zdjęcia. Macie może jakieś przypuszczenia co może powodować takie zachowanie gearboxa? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
mk8539020 Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 "wtedy wszystko wraca na miejsce" -Nie działa zapadka antyrewers rozwiązanie rozbierz i poskładaj od nowa. A to że nie oddaje strzału[dobrze zrozumiałem?] to bateria za słaba? przypalone styki? silnik uszkodzony? Nie wiem bardziej się postaraj przy opisie. Quote Link to post Share on other sites
KAZ_OVER Posted July 17, 2012 Author Report Share Posted July 17, 2012 (edited) Jak się naładują baterię do aparatu, to zrobię zdjęcia i nagram filmik co się dzieje, bo słowami trudno opisać :icon_wink: @Edit Temat do zamknięcia :D Pobawiłem się trochę i działa ;) Edited July 17, 2012 by KAZ_OVER Quote Link to post Share on other sites
l_isek Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 (edited) "wtedy wszystko wraca na miejsce" -Nie działa zapadka antyrewers rozwiązanie rozbierz i poskładaj od nowa. A to że nie oddaje strzału[dobrze zrozumiałem?] to bateria za słaba? przypalone styki? silnik uszkodzony? Nie wiem bardziej się postaraj przy opisie. W zasadzie to wszystko co mogło się stać. Może jeszcze na stykach lub na płytce selektora masz jakiś niekontakt (zabrudzone miejsca, przypalone, pogięte styki) moze przy pelnym wciśnięciu spustu traci kontakt? Nic nie grzechocze w środku? wszystko na swoim miejscu? Masz mosfet? Dziwne zachowanie mogą też powodować przerwy na kablach poza gearboxem, sprawdź czy nie są przetarte kable czy złączki nie popalone lub zaśniedziałe? Edited July 17, 2012 by l_isek Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.