Vit09 Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 Witam Niedawno kupiłem CM.028 C ( http://www.taiwangun.com/karabiny-szturmowe-aeg/cm-028-c.html ) jak zapewne wiecie ma on kolbę z M4. Niestety jestem nowy w ASG mam pytanie. Moja kolba strasznie sie rusza a na dodatek nie da się jaj przytwierdzic do samej broni. Z początku myślałem ze zrobię to za pomocą pierscienia ktory znajduje sie przy kolbie ale niestety gwint tylko nachodzi na element broni i kolba moze w kazdej chwili spasc z broni. Jestem pewny na 70% ze zje cos mocuje lecz isnieje mozliwosc ze sprzedano mi uszkodzony model. Proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
falloutpl Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 (edited) Nie skumałem do końca chyba, ale wydaje mi się, że chodzi Ci o latającą prowadnice kolby. Bo sama kolba zawsze będzie się trochę gibała na prowadnicy. Aby dokręcić prowadnicę -zdejmij kolbę z prowadnicy, dokładnie jak to obejrzyj sobie np. na youtube -zdemontuj stopkę z prowadnicy, najprawdopodobniej jest, ale głowy nie dam sobie uciąć ;) -zaświeć sobie do wnętrza prowadnicy, zobaczysz łeb śruby pod śrubokręt -śrubokręt w dłoń i dokręć Edited July 30, 2012 by falloutpl Quote Link to post Share on other sites
Vit09 Posted July 30, 2012 Author Report Share Posted July 30, 2012 Nie o to mi chodzi..chodzi mi o to iz gdy naloze kolbe na bron (nie wiem jak ta czesc sie nazywa) ta kolba jest calkiem luźna i wydaje mi sie ze podczas biegu w lesie spadnie mi. myslalem ze przygrece ja jakos a tu nic. Quote Link to post Share on other sites
eMBeKa93 Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 Zarzuć może zdjęciem, bo z Twojego opisu to tak mi się wydaje jakbyś samą kolbę ściągnął z prowadnicy i nie potrafisz jej nałożyć na prowadnicę :D Jeśli o to chodzi, to musisz ten przycisk który służy do regulacji położenia kolby podnieść na maksa i wtedy wsunąć na prowadnicę. Quote Link to post Share on other sites