Lewyyy Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 Witam. Jak w tytule wybieram między nową, a starą wersją. Mam pare pytań. Czy warto wydawac 300 zł więcej na tę nowszą wersję, czy lepiej kupić LMT i tuningować go? Oczywiście za KWA USA też bym się prędzej, czy później wziął do tuningu. Czy po wsadzeniu m130, tłoka ze stalowymi zębami i gumki hop-up defender4 nie będzie porównywalny do m4 od KWA "nowszej generacji"? Czy nie będzie problemu jak wsadzę lufę 6,04? Doradźcie co Wy (doświadczeni gracze asg) byście zrobili na moim miejscu. Quote Link to post Share on other sites
Malvin Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 (edited) Tutaj znajdziesz porównanie różnic pomiędzy nowym i starym gearboxem. Powinno Ci to pomóc w wyborze. Znajdziesz tam też fotki uszkodzonego gearboxa pierwszej generacji. Warto też oblookać to wypracowanie Warto wydać 300 zł na nowszą wersję. Z racji poprawionego GB, który uchodzi za pancerny, znacznie maleje ryzyko awarii. Edited August 22, 2012 by Malvin Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.