Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Bates Footwear


Guest ciapek22

Recommended Posts

U mnie nawet nie poskutkowało napisanie pisma, że towar jest niezgodny z normą którą niby spełnia. Poszedłem do federacji konsumentów potem do rzeczoznawcy i mówił, że sprawę w sądzie słabo widzi.... Wezmę buty do szewca a później kupie sobie haixy. A Ty Dex jaki masz sposób?

Link to post
Share on other sites

Pismo z reklamacją, pismo z powtórnym żądaniem (dobrze podac na które ert ustawy sie powołujesz) a potem marsz ale nie do federacji konsumentów tylko do Państwowej Handlowej, wypełniasz kwity o wszczęcie procedury mediacyjnej. Jesli Twoja reklamacja jest zasadna i WIESZ, że jest zasadna to o ile sklep po wezwaniu do mediacji się nie namyśli (co zdaża się najczęściej) to mediacje zasadniczo kończą się na korzyść klienta. Chyba, że reklamacja do końca zasadna nie jest.

 

Ważne, żeby w pisamch jasno precyzować swoje oczekiwania i ich się trzymać. Jesli np z ustawy wynika, że masz prawo do wymiany na nowe- żądasz wymiany na nowe i się tego trzymasz do końca procedury. Jeśli zadowala Cię naprawa- trzymasz się opcji naprawy (chyba, że sklep zwraca pieniądze). Opinie formowych rzeczoznawców nie są dla Ciebie wiążące.

Link to post
Share on other sites

No właśnie rzeczoznawca z Inspekcji Handlowej mówił, że nie daje 100% na wygranie sprawy wiec zamiast jeździć z tymi butami w jedna i drugą tracić kasę na dojazdy za nie pewną sprawę to odpuściłem. Tak powołałem się na ustawę oczywiście itd itd. Po prostu nic już od Bates nie kupie i będę ją odradzać max jak się da.

Link to post
Share on other sites

Skoro tak sądzisz i dajesz się tak robić to Twój wybór.

 

To co spec robi z Twoimi butami podczas reklamacji nie ma najmniejszego znaczenia. Mogą te buty nawet wysyłać na Madagaskar, do miejscowego szamana żeby pomachał nad nimi miotełkami. Ciebie interesuje i dotyczy wyłącznie to, czy Twoja reklamacja jest zasadna. Tłumaczenie sklepu, że dystrybutor, że producent, że dupa nie mają żadnego znaczenia- na paragonie widnieje "Specshop" to wobec Ciebie, za sprzdany towar odpowiada "specshop". Nie Bates. Ale to Twoja sprawa.

Link to post
Share on other sites

Dex ja to wiem...nie rozumiemy się. Oddałem towar do speca(juz mnie nie interesują gdzie on jeździ.)Towar leci do dystrybutora, tam jest ich rzeczoznawca, pisze pisemko, że jest bezzasadna wysyłają do speca spec mnie powiadamia. Buty są fakt trochę przyniszczone, dlatego rzeczoznawca z izby handlowej(czy jakoś tak) nie dał mi gwarancji, że sprawę się da wygrać w sądzie. Bo chodzi o obiektywną opinię. Po cześci sam sobie jestem temu winny, że wcześniej z tym nie polazłem(ano czasu brakowało).

Link to post
Share on other sites

No ja wiem.... chciałem sprawę do sądu pchnąć, ale zapytałem się rzeczoznawcy(w Poznaniu) czy warto.... odpowiedział, że przy stanie tych butów nie daje dużych szans na wygraną. Po tym sobie odpuściłem temat. Bo ja mogę ciskać do nich te buty a oni mi odsyłać z negatywnie rozpatrzoną reklamacją.A w sądzie jak sprawę przegram to płace 400 zł za rzeczoznawce.... to mi się po prostu nie kalkuluje..

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...