lenox Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 Witam. Na wstępie chcę zaznaczyć, że jestem zielony w ASG ale chcę się zabrać za tę zabawę i bardzo proszę o rady. Chcę przeznaczyć na samą replikę (najlepiej z tuningiem do ok 450+ fps) do 1500 PLN. Ma to być coś z rodziny m4/m16 np. te mi się wizualnie bardzo podobają: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_45&products_id=2542&name=G&P_-_M4_RAS_Commando_-_US_Navy_Seal http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_45&products_id=6733&name=ASG_/_KWA_-_LMT_Defender4_S.I.R. Zależy mi na wierności wykonania (jak najlepszej jakości materiał, spasowanie części oznaczenia na replice itp.). Używana ma być głównie do strzelanek w lesie. I teraz prośba – czy ktoś doświadczony mógłby mi podpowiedzieć co mam wybrać aby replika była jak najlepiej wykonana i aby tuning nie był zbyt kosztowny. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
krissolek Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 Jeśli chcesz coś wytrzymałego,co długo ci posłuży i podniesienie mocy do 450 FPS to kwestia wymiany tylko spreżyny-bierz M4/M16 od KWA.Niezawodne cacko. Osobiście posiadam M16 od G&P i też nie narzekam,lecz opinie innych są bardziej ku KWA. Quote Link to post Share on other sites
kjujiczek Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 Z tego powodu,że jesteś nowy nie polecam ci tuningu do 450 fps,polataj ze stockowym M4 od KWA.Niezawodna machina. Quote Link to post Share on other sites