gustaff88 Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 Czy gerbox tej repliki wytrzyma sprężynę M150? Piszą, że w stocku jest wzmocniony gb z łożtskami kulkowymi 7mm... link do specshop mam zamiar dać do tego baterię 10.4V i teraz drugie pytanie: do m150 musi być lepszy silnik czy stockowy wystarczy? Quote Link to post Share on other sites
adamso Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 Na Twoje pytanie nie znam odpowiedzi, aczkolwiek zastanawia mnie jedna kwestia. Jeżeli ten karabinek wygląda jak na foto, to jaka jest różnica pomięczy m16A2 - shorty a zwyczajnym m4a1? Bo właściwie to do tej pory święcie przekonany byłem, że m4 i m16 różnią się tylko kolbą i długością lufy. Quote Link to post Share on other sites
gustaff88 Posted September 14, 2012 Author Report Share Posted September 14, 2012 Na Twoje pytanie nie znam odpowiedzi, aczkolwiek zastanawia mnie jedna kwestia. Jeżeli ten karabinek wygląda jak na foto, to jaka jest różnica pomięczy m16A2 - shorty a zwyczajnym m4a1? Bo właściwie to do tej pory święcie przekonany byłem, że m4 i m16 różnią się tylko kolbą i długością lufy. Nazwa dziwna, bo jak na moje wygląda to na M4A1, długość ma 865mm, dla porównania gazowe M4A1 z WE, które posiadam ma długość 854mm, więc 11mm różnicy na rozkładanej kolbie to niewiele. Oryginał M4 - 838 mm (z kolbą rozłożona) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 Już na pierwszy rzut oka widać stałą rączkę transportową... Quote Link to post Share on other sites
gustaff88 Posted September 14, 2012 Author Report Share Posted September 14, 2012 (edited) Już na pierwszy rzut oka widać stałą rączkę transportową... No rzeczywiście, na to nie zwróciłem uwagi... tu jest normalne M4 z prawdopodobnie tymi samymi bebechami Edited September 14, 2012 by gustaff88 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 Spójrz na rączkę transportową. To nie jest M4A1. Ponad to. Mało co w stocku w G&P przeżyje dłuższe spotkanie z M150. Quote Link to post Share on other sites
adamso Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 Faktycznie, spostrzegawczy jesteś, mi by to na myśl nie przyszło. Czyli odpada wygodny montaż optyki, bo chodź widziałem szyny na chwyt transportowy, to jak dla mnie to zdecydowanie za wysoko. AnR, a co dokładnie stokowego w gb tam jest do wymiany, by pociągneło M150? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 15, 2012 Report Share Posted September 15, 2012 Zębatki, tłok i zestaw cichych głowic jakiś, aby szkielet dał radę. Quote Link to post Share on other sites
gustaff88 Posted September 16, 2012 Author Report Share Posted September 16, 2012 (edited) Zębatki, tłok i zestaw cichych głowic jakiś, aby szkielet dał radę. No tak, bardziej właśnie chodziło mi o sam szkielet. Mam zamiar zamontować bore-up, no i do tego tłok oraz zębatki. Sprężyna M150, jakąś fajną prowadnicę i myślę, że taki tuning da radę, tak? Co do batki, co powiecie o takiej LiPo? Miał ktoś doświadczenie z tą firmą? Edited September 16, 2012 by gustaff88 Quote Link to post Share on other sites
fusi Posted September 16, 2012 Report Share Posted September 16, 2012 Z lipo to lepiej jakbyś wziął coś takiego: http://allegro.pl/akumulator-turnigy-lipo-2000mah-3s-asg-maglite-i2634620225.html Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.