Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning M4 SRC


Guest Graszczur

Recommended Posts

Guest Graszczur

Za jakieś dwa tygodnie moja emka wędruje do poldka i pomyślałem sobie, żeby przy okazji wycisnąć z niej coś więcej niż te stockowe 400 fps. Powiedzmy, że interesuje mnie jakieś 430-450 fps.

 

Nie wiem tylko czy mój gearbox jest 'gotowy' na przyjęcie sprężyny 130. Czy nic się nie rozleci po tuningu. I nie wiem, w jaki sposób to ocenić. Może wy mi pomożecie.

 

Mam tam:

- łożyska kulkowe 8mm

- metalową łożyskowaną prowadnicę sprężyny

- poliwęglanowy tłok z jednym metalowym zębem

- cylinder typ 1

- łożyskowaną poliwęglanową głowicę tłoka Elementa (Ultra Light czy jakoś tak).

 

Wszystko w GB poza głowicą tłoka i cylindrem jest stockowe.

 

Druga sprawa.

Jakiej firmy mam wybrać sprężynę? To ma w ogóle jakieś znaczenie?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Na pewno silnik(element,SHS,GFC) i tłok SHS(14 zębów) oraz batkę lipo lub nihm min.9.6V. SP120 dysza doszczelniona SHS lub Guarder, Deepfire byle nie element i jakie chińskie (musisz znać długość dyszy w twojej emce). Powinieneś mieć wynik trochę wyższy niż pisałeś powyżej. Ale nie gwarantuję ci że ci wytrzyma xx xxx kulek bo niestety szkielety SRC są liche ,naturalnie chodzi o V.2.

Edited by komandoczołg
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...