tomasznik Posted October 7, 2012 Report Share Posted October 7, 2012 Zepsuł mi sie silnik i nie wiem jaki kupić,w rozsądnej cenie ok 100zł.Prosze o pomoc. Planuje zakupić taki silnik http://azteko.pl/sil...tki-p-2384.html Czy jest on dobry?I czy zdzierży pakiet lipo 11,1v? Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Pakiet 11,1 zdierży ale pewnie będzie za wysoki ROF i może ci zmielić zęby na tłoku, wiec masz dwa wyjścia dać mocniejszą sprężyne np.M130 albo batke 7,4. Quote Link to post Share on other sites
tomasznik Posted October 8, 2012 Author Report Share Posted October 8, 2012 A może być bateria nimh 8.4?Albo 9.6V? Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Może być ale lipo lepsze. :D 7,4lipo jest jak 9.6 nimh Quote Link to post Share on other sites
tomasznik Posted October 8, 2012 Author Report Share Posted October 8, 2012 No niby tak,w sumie lipo ma więcej "pałera",dobrze sie składa bo lipo mam pełno po 5600mah 50C ;) A tak na marginesie,jak dobrze widziałem to posiadasz rk-05,czy też blokuje ci sie zamek?Tzn jak go naciągniesz i puścisz to nie odbija do końca a z góry ociera o górą obudowę? Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Wszystko bangla jak powinno, nic się nie zacina. Jakbyś chciał to fajnie pasuje http://azteko.pl/cyma-kompletne-suwadlo-prowadnica-ak-rpk-akm-p-2340.html to suwadło po odpiłowaniu tych zaczepów do body. Quote Link to post Share on other sites
tomasznik Posted October 8, 2012 Author Report Share Posted October 8, 2012 Wracając do pakietu,to taki wystarczy - http://www.ebay.com/itm/7-4V-2200mAh-20C-2s-LiPo-Battery-Pack-AKKU-Max-25C-For-RC-Model-Car-Helicopter-/320946119725?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item4ab9e1242d ?? Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 (edited) Powiem Ci tak przy pakiecie 7,4v 25-50C 1,8Ah Nano-tech na M130 zrzerało mi 200-300mAh'ów na Hi-Capa, przy M150 na batce 7,4V 25-50C 5,0Ah zrzera mi 370Mahów, mierząc na GB Cymy z nowej serii. Według mnie powinno Ci do stocka spokojnie starczyć. Tylko pamiętaj o porządnej ładowarce. Edited October 8, 2012 by Sedoro Quote Link to post Share on other sites
tomasznik Posted October 8, 2012 Author Report Share Posted October 8, 2012 Ładowarka modelarska G.T.power A6 200W w modelarstwie używam i jest strasznie dokładna.A tak wogóle to ile ten silnik ma max.amperów tzn ile pakiet musi mieć amperów,bo ten z linku ma nieco ponad 40A,nie wiem ile tam wchodzi więc pytam.Z nanotechów całkowicie rezygnuję bo sie nie opłaca,może w asg sie opłaca przy takiej małej pojemności,ale pakiet 5600mah 50C kosztuje prawie 200zł!Oczywiście chiński...Dzięki za pomoc. Pozdrawiam. P.S.Fajne kałachy;) Jak wiesz jak tanio tuningować rk-05 to prosze napisz konkretne części konkretnych firm. Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Pakiet nano-tech 5Ah 25-50C kosztuje na allegro 123PLN, ja tyle dałem. A najtańszym tuningiem Rk jest włożenie sprężyny M130 (około 30-50PLN), wytrzyma spokojnie, oczywiście jeżeli masz dobrze wypodkładkowane zębatki i dobrze ustawiony silnik, jak masz troche więcej $$ to możesz wstawić GB z najnowszej serii Cymy(150-200PLN). Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 (edited) E tam, lepiej do tych 200zł dołożyć 100zł i mieć s tuningowaną replikę. Kupowanie nowego gb v3 moim zdaniem jest nie opłacalne. Edited October 8, 2012 by Kohan warrior Quote Link to post Share on other sites
tomasznik Posted October 8, 2012 Author Report Share Posted October 8, 2012 W modelarstwie sa pakiety hardcase o zwiększonej wytrzymałości,dotego 50C ciągłego rozładowywania,ale mniejsza o to.Co do tego podkładkowania,to na czym to polega i jak sie to robi?Ostatnio jak rozebrałem gearbox,to pół godziny go do kupy składałem,bo wszystko latało,jeszcze ten bezpiecznik zębatki na sprężynie,który cały czas uciekał.Ma ktoś też takie problemy?Bo na filmikach YT widziałem,że im sie to wszystko ładnie trzyma na miejscu,czyżby używali jakiegoś specjalnego kleju czy cóś?U mnie GB trzeba składach we dwóch,bo 2 ręce nie wystarczą :D Co do tuningu,to co jeszcze kupić z tańszych rzeczy,które coś dają?Jakieś cylindry,głowice,tłoki? Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Pod zębatki podłóż magnesy i wszystko będzie ładnie się trzymać. Co chcesz w tym tuningu otrzymać? Rof? Fpsy? czy to i to? Quote Link to post Share on other sites
tomasznik Posted October 9, 2012 Author Report Share Posted October 9, 2012 Tzn.Konkretnych oczekiwań wg tuningu nie mam,tak tylko żeby "wzmocnić to co jest najdupiatsze w tej replice".A co tdo silnika bo sie nawet nie spytałem-wejdzie on do gb v3?Oryginalny jest w wersji krótkiej,ale tak dla pewności pytam.A co do tych magnesów,w sensie że przyłożyć magnes do drugiej strony gearboxa,czy do środka dać magnesy pod zębatki?Jak do środka,to jakie to magnesy i gdzie można takie kupić?Wybaczcie,że takie kretyńskie pytania zadaje,ale kompletnie nie mam o tym pojęcia. Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 Pod gearboxa, żeby trzymały łożysko oraz zębatkę. Co do silnika - wejdzie. Quote Link to post Share on other sites
tomasznik Posted October 9, 2012 Author Report Share Posted October 9, 2012 Łożyska mam plastikowe ;) A ten stary silnik da sie jakoś podratować?Już mówie jak działa-jak włożyłem baterie 9.6V nimh,to strzelał przez jakieś 10s,z każdym strzałem słabnąc,bateria sprawna.Potem wyciągnąłem silnik i włączyłem go na sucho-działał,ale z każda sekundą obroty spadały,aż w pewnym zakresie sie zatrzymały.Wsadziłem pakiet lipo 2s 5600mah 50C,działał w modelu przez ok.minute i to samo,słabnął z każdym strzałem.Nie wiem co jest grane.Jak go kupiłem,to działało bez zarzutu przez ok.200kulek,potem zaczął sie zacinać,aż w końcu silnik w ogóle nie umiał naciągnąć sprężyny.Gość mi pisał,że do tego silnika wchodzi pakiet lipo 11.1V.Nie mam takiego pakietu,więc nie sprawdze,ale myślicie że dałoby to coś? Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 Zrób foty tego silnika. Quote Link to post Share on other sites
tomasznik Posted October 9, 2012 Author Report Share Posted October 9, 2012 jest to dokładnie ten silnik http://azteko.pl/boyi-silnik-krotki-p-2816.html Mój nie ma nic popękane,popalone,powyginane itp.Z zewnątrz jak nowy. Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 Może szczotki masz zajechane, weź sprawdź. Quote Link to post Share on other sites
tomasznik Posted October 10, 2012 Author Report Share Posted October 10, 2012 A da sie dokupić szczotki do tych silników?Jak tak,to gdzie? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.