Touareg_ Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Witam, Mam m4 P&J ze stałą, pełną kolbą. Chcę ją wymienić na SFkę z prowadnicą. Moje pytanie brzmi: jak ją zamocować? Są potrzebne jakieś dodatkowe elementy, poza prowadnicą? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 prowadnica + kolba. Quote Link to post Share on other sites
Touareg_ Posted November 12, 2012 Author Report Share Posted November 12, 2012 Okej. A w jaki sposób zamontować poprawie prowadnicę? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 12, 2012 Report Share Posted November 12, 2012 Przylożyć do korpusu i przykręcić śrubokrętem śrubę. tadam. Quote Link to post Share on other sites
Touareg_ Posted November 14, 2012 Author Report Share Posted November 14, 2012 Dobra, to okej. A jeszcze jedno pytanie. Obecnie kable wychodzą u mnie poniżej gniazda prowadnicy kolby. Jak przerzucić je do środka, bez wysyłania do serwisu? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 14, 2012 Report Share Posted November 14, 2012 do środka czego? Prowadnicy? Frontu? Po prostu pociągnij je inaczej w body. Uwierz, że to nie takie trudne i nie wymaga serwisu. Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted November 14, 2012 Report Share Posted November 14, 2012 (edited) Jak bedziesz kupowal prowadnice upewnij sie ze ma wyciety rowek na kable. Wtedy bez problemu wlozysz kable do srodka prowadnicy. Orginlne prowadnice p&J/A&K maja take wyciecie. Jesli go brakuje potrzebny bedzie pilnik. Powodzenia :) Edited November 14, 2012 by chomik_pl Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted November 14, 2012 Report Share Posted November 14, 2012 Orginlne prowadnice p&J/A&K maja take wyciecie. Nie czepiam się ale się przyczepię...oryginalne? To co już robią podróbki chińskich podróbek? Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted November 14, 2012 Report Share Posted November 14, 2012 Nie czepiam się ale się przyczepię...oryginalne? To co już robią podróbki chińskich podróbek? Tak. Chodzi mi tu o to iz kilka polskich sklepow sprzedaje produkty ACM (All China Made) jako P&J, i nie wszystkie prowadnice produkowane w Chinach posiadaja wyciecie na kable. Natomiast ''orginalne'' prowadnice wymontowane z M-ek A&K posiadajá takie wyciecia. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 14, 2012 Report Share Posted November 14, 2012 Tak. Chodzi mi tu o to iz kilka polskich sklepow sprzedaje produkty ACM (All China Made) jako P&J, i nie wszystkie prowadnice produkowane w Chinach posiadaja wyciecie na kable. Natomiast ''orginalne'' prowadnice wymontowane z M-ek A&K posiadajá takie wyciecia. Bo P&J to wymysł TaiwanGuna, jeżeli dobrze kojarzę, i pod tym szyldem sprzedaje się: - A&K - Boyi - różniaste Made in China. Quote Link to post Share on other sites
Touareg_ Posted November 14, 2012 Author Report Share Posted November 14, 2012 Tak, chodzilo o wprowadzenie do prowadnicy. Czyli grzebac w body, albo pilniczkiem prowadnice, tak? Dzieki, Panowie. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted November 15, 2012 Report Share Posted November 15, 2012 @ up, dzięki dobrze wiedzieć, nie zwracałem wcześniej na to uwagi :) Quote Link to post Share on other sites
Mrpiotras Posted November 15, 2012 Report Share Posted November 15, 2012 Jeżeli kupisz prowadnicę z kolbą SF to powinna mieć rowek, ze zwykłą kolbą może nie mieć nawet tej samej firmy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.