adrock91 Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 Witam posiadam aktualnie kałaszka z Cymy, CM.40 i mam z nim kilka następujących problemów : - przede wszystkim, ostatnio po wciśnięciu spustu nic się nie dzieje - słyszę tylko wycie silnika, podobne do wiertła dentystycznego. Przykręcanie i odkręcanie śruby w chwycie pistoletowym, która powinna regulować dociskanie silnika nic nie daje. Bateria oczywiście sprawna i naładowana, kabelki głośnikowe, wtyki T-Deans. Czyżby silnik się spalił, bądź padły zębatki ? Na ostatnim przeglądzie były raczej w porządku, poza skopanym podkładkowaniem - brak semi. mam wrażenie, że ta zębatka odpowiedzialna za przeskakiwanie trybów ognia jest za nisko osadzona, przez co semi nie może zaskoczyć - rdza na body. Giwera miała sporo otarć, i niestety zostawiłem ją raz na dwie noce w niewentylowanym garażu. Oczywiście wszystkie te miejsca się zabrązowiły, rdzę wytarłem do cna, czym to teraz pomalować ? Czy potrzebne będzie oksydowania tych miejsc ? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 1. Jeśli po naciśnięciu spustu masz efekt "wiertarki" to najpewniej zmieliło zębatkę. Trzeba zerknąć do GB. 2. Rozsynchronizowały się zęby selektora. Trzeba rozłożyć replikę i poprawić synchro. 3. Normalka przy stalowym body. Albo oksyduj albo zamaluj. Quote Link to post Share on other sites
adrock91 Posted November 29, 2012 Author Report Share Posted November 29, 2012 Ok, dziś wezmę sie za rozbiórkę repliki, kurcze tylko na necie nie mogę za bardzo znaleźć instrukcji rozbiórki mojego modelu, jest CM48, ale u mnie prawie nie ma śrubek ? Jakim rodzajem farby najlepiej zamalować ? Quote Link to post Share on other sites
adrock91 Posted November 29, 2012 Author Report Share Posted November 29, 2012 UPDATE Rozebrałem, po prostu rożnica, że jest to klon VFC. Ale mam problem - dysza jest maksymalnie wysunięta, przez co nie mogę wydostać gearboxa z komory HU i wyjąć z repliki. widocznie jak strzelałem na auto musiała zostać sprężyna rozprężona. Jak ją cofnąć ? Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 (edited) Twój model CM.048 jest w systemi VFC więc rozkłada się podobnie jak seria RK Boyi i kałaszki z VFC. Mogą być drobne różnice, głównie w montażu komory HU, w Boyi jest na kostce w Cymie jest przykręcona do lufy. @Up wystarczy strzelić na SEMI. Edited November 29, 2012 by Sedoro Quote Link to post Share on other sites
adrock91 Posted November 29, 2012 Author Report Share Posted November 29, 2012 no niestety nie mam jak strzelić, zębatka zmielona w środku. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 Próbowałeś zdjąć zespół komora-lufa razem z całą podstawą szczerbiny? Pamiętaj że VFC ma klocek dociskający komorę hopa do gearboxa. Quote Link to post Share on other sites
Jackobik Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 O ile jeszcze dobrze pamiętam, to żeby wyjąć gb w 048 itd trzeba wyjąć najpierw lufę tzn. powybijać kołki trzymające lufę zewnętrzną i wysunąć ją do przodu bez lufy wewnętrznej, a następnie ową wysunąć do tył nad gb. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 Dokładnie tak, wybijasz pin blokujący lufę w podstawie szczerbinki, wysuwasz trochę lufę i odkręcasz komorę. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.