sir_chester Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 Harmonogram na rok 2013 Piątek (21.06): 15:00 Otwarcie obozu 16:30 - 20:00 Rejestracja przybyłych uczestników 18:00 Konkurs strzelecki z nagrodami dla Uczestników (planowo) 20:00 Impreza integracyjna 24:00 Cisza nocna Sobota(22.06): 8:00 - 9:30 Rejestracja pozostałych uczestników 9:30 Odprawa: Przypomnienie podstawowych zasad gry i regulaminu 10:15 Wyjście na pozycje i rozpoczęcie gry 18:00 Tryb SUDDEN DEATH (brak respawnów) 18:30 Zakończenie gry 18:45 Posiłek 19:00 Impreza Integracyjna Niedziela (23.06): 10:00 Pobudka 11:00 Dodatkowa gra dla chętnych z udziałem organizatorów 16:00 Zakończenie zlotu (planowo) Link to post Share on other sites
tavonix Posted June 14, 2013 Report Share Posted June 14, 2013 dzięki za rozpiske :D Link to post Share on other sites
Eryk Posted June 14, 2013 Author Report Share Posted June 14, 2013 (edited) Z OSTATNIEJ CHWILI: Zabójcze paliwo Wg doniesień prasy międzynarodowej naukowcy wojskowi sił NATO testują już nowy rodzaj paliwa opracowanego na podstawie receptury ś.p. Prof. Orłowskiego w warunkach bojowych. Paliwo ma napędzać pojazdy wsparcia piechoty ze specjalnie zaprojektowanym silnikiem pracującym zarówno na paliwie konwencjonalnym jak i ekologicznym. Wehikuł ma pomniejszony bak, aby zredukować ryzyko wybuchu, ale wydajność nowego paliwa pozwala mu działać w terenie długi czas. Wojskowi rzecznicy prasowi zaprzeczają pogłoskom, że wojska NATO są w posiadaniu takiego paliwa. MWP (Machine Weapon Platform) konstrukcji polskiego inżyniera Marka P. w akcji. ************************************************* Pozostałe informacje znajdą się na forum do niedzieli wieczora. Edited June 14, 2013 by Eryk Link to post Share on other sites
tavonix Posted June 16, 2013 Report Share Posted June 16, 2013 a może by wystawić ile os, jest w jakich grupach juz ?? Link to post Share on other sites
Eryk Posted June 16, 2013 Author Report Share Posted June 16, 2013 Publikacja listy nie leży w naszym zwyczaju. Powierzone nam dane osobowe (nawet pseudonimy) nie będą wystawiane do internetu. Jeśli chodzi o same liczby, byłoby to możliwe dopiero przy ostatecznym podziale drużyn. To z kolei robimy tuż przed imprezą ze względu na fakt, że zapisy możliwe są do ostatniej chwili, więc i tak byśmy byli zmuszani do ciągłych rotacji. Jeśli ktoś chce wiedzieć, gdzie został przydzielony, poproszę o kontakt na legionvii.asg@gmail.com . Można pytać w swoim imieniu albo w imieniu zgłoszonych przez siebie osób. Jeszcze kilka komunikatów: 1. Przyjmujemy zgłoszenia do ostatniej chwili. Aby jednak być objętym ubezpieczeniem NNW należy zgłosić się i dokonać przelewu do środy włącznie. Przed imprezą wysyłamy mianowicie do ubezpieczyciela listę osób objętych pakietem. 2. W temacie na naszym forum znajdują się informacje co do dojazdu na miejsce. Dla leniwych link: Wikimapia 3. Potwierdzenia przelewów zostaną rozesłane jutro/pojutrze. W razie gdyby ktoś takiego powiadomienia nie dostał, wystarczy mieć ze sobą wydrukowane potwierdzenie wykonania operacji. Wszelkie problemy rozwiąże się najpóźniej na miejscu w punkcie rejestracyjnym. Bez obawy, że ktoś przez nieporozumienie zostanie odesłany do domu. To by nie była ta słynna polska gościnność :icon_smile: Link to post Share on other sites
tavonix Posted June 18, 2013 Report Share Posted June 18, 2013 a co do prądu można przedłużaczem przeciągnąć pod namioty niby nie długi mam ale czy sięgnie :) Link to post Share on other sites
Eryk Posted June 19, 2013 Author Report Share Posted June 19, 2013 Niestety, jeszcze takiej elektrowni nie mamy, by obsługiwać namioty. Prądu używamy do obsługi biura, oświetlenia obozu, doładowania baterii itd. Oświetlenie Waszych namiotów zależy więc tylko od Was (polecam przyczepić latarkę czołową do baniaka z wodą kierując światło na butelkę :) ). Link to post Share on other sites
tavonix Posted June 19, 2013 Report Share Posted June 19, 2013 a to luzik światełko z biedronki zaopatrzony hehe :P Link to post Share on other sites
MariushK Posted June 19, 2013 Report Share Posted June 19, 2013 Bedzie drugi agregat ale oplata paliwowa :D tak samo beda 2 ladowarki aku Link to post Share on other sites
tavonix Posted June 19, 2013 Report Share Posted June 19, 2013 Ale pogoda sie zapowiada :P Link to post Share on other sites
Eryk Posted June 19, 2013 Author Report Share Posted June 19, 2013 Od jutra możemy być już nieosiągalni internetem, dlatego zostawiam nr telefonu: 665 605 447. Jeśli ktoś przelewał pieniądze dopiero dziś, polecam zabrać ze sobą dowód przelewu. Na wszelki wypadek zachęcam również pozostałych uczestników do tego, gdyż nie zdążyliśmy wysłać wszystkich potwierdzeń wpłat. Za utrudnienia przepraszamy. Nawet, jak ktoś zapomni tego dowodu przelewu, to na miejscu się dogadamy. Link to post Share on other sites
MariushK Posted June 20, 2013 Report Share Posted June 20, 2013 Nasza ekipa bedzie jutro bardzo pozno kolo 22:30 - 23:00 mam nadzieje , że będzie ktoś żywy do pomocy :D Link to post Share on other sites
sir_chester Posted June 25, 2013 Report Share Posted June 25, 2013 Kolejna edycja zlotu już za nami! Dzięki wszystkim za przybycie, to Wy jesteście najważniejszą częścią zlotu. Na początek wrzucamy kilka fot. Jeśli kogoś nie ma na zdjęciach to najwidoczniej za dobrze się zamaskował, :icon_lol: ale też ma dodatkowy powód, aby nas odwiedzić po raz kolejny za rok do czego serdecznie zachęcamy i zapraszamy wszystkich airsoftowych maniaków. Link do zdjęć! Firestart V Pełna relacja i oficjalne stanowisko organizatorów już niebawem!!! Jeszcze raz wielkie dzięki za przybycie! Link to post Share on other sites
ReNa Posted June 25, 2013 Report Share Posted June 25, 2013 wszystko co dobre szybko się kończy...może uda mi się na następny rok być przez cały czas. Link to post Share on other sites
Recommended Posts