beretTa Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 Witam. Postanowiłem dzisiaj rozebrać swoją gietę i wszystko ładnie po kolei się rozbierało aż do momentu gdy został mi chwyt z gearbox'em razem. Chciałbym gearbox wyjąc z chwytu i sprawdzić czy wszystko jest okey oraz naprawić spust (działa jedynie jak mocniej naciska się na prawą stronę języka spustowego) czy możliwe jest, że przepaliła się jedna z blaszek i dlatego tak reaguje na spust?? Ale moje pytanie również jest takie, jak wyjąc gearbox z chwytu przy takim stanie: http://www.voila.pl/440/3ope6/?1 pod chwytem są dwie małe śrubki i jedna duża prawie na środku (pewnie wiecie o co chodzi) i czy odkręcenie tych śrubek spowoduje spokojne wyjęcie gearbox'a czy spowoduje ze coś w środku mi się przy okazji rozleci... innych śrubek, pinów nie widzę. Pytam o taką 'głupotę' bo pierwszy raz rozbieram gietę i nie chce niczego zepsuć a też chcę zdobyć doświadczenie przy naprawie/upgrade swojej broni. Z góry dziękuję za odpowiedzi :) pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 Musisz wybić pin, który zaznaczyłem na Twoim zdjęciu: http://img33.imagesh...5/dscn7504j.jpg Na dole chwytu silnikowego jest śrubka wkręcona w koszyk silnika, trzeba ją odkręcić. Przy wyjmowaniu GB zwróć uwagę na zębatki selektora, odpowiednio nim manewruj żeby nie zahaczyć wystającym bolcem, jeśli go ułamiesz trzeba będzie to wymienić/naprawić bo nie będzie można zmieniać trybu ognia. Bardzo łatwo to ułamać jeśli zbyt szybko wyciągasz GB i bolec się o coś zahaczy. EDIT: Możesz spokojnie wykręcić wszystkie śrubki znajdujące się pod chwytem. Quote Link to post Share on other sites
Rosomak15 Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 Witam. Postanowiłem dzisiaj rozebrać swoją gietę i wszystko ładnie po kolei się rozbierało aż do momentu gdy został mi chwyt z gearbox'em razem. Chciałbym gearbox wyjąc z chwytu i sprawdzić czy wszystko jest okey oraz naprawić spust (działa jedynie jak mocniej naciska się na prawą stronę języka spustowego) czy możliwe jest, że przepaliła się jedna z blaszek i dlatego tak reaguje na spust?? Wyczyść styki - w moim przypadku dodatkowo jedna z blaszek była bardzo osłabiona - pomogło dogięcie jej do środka. Quote Link to post Share on other sites
beretTa Posted February 19, 2013 Author Report Share Posted February 19, 2013 (edited) Dziękuję bardzo za poradę :icon_smile: w razie jakichkolwiek pytań zgłoszę się :icon_smile: ten bolec znajduje się po prawej stronie chwytu? praktycznie nad spustem? okey Rosomak15 zrobię to i potem napiszę czy działa :) Edited February 19, 2013 by beretTa Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 Ten bolec jest po lewej stronie, znajduje się w otworze w płytce selektora, zaznaczyłem na fotce: http://img443.imageshack.us/img443/9126/dscn7504.jpg Quote Link to post Share on other sites
beretTa Posted February 19, 2013 Author Report Share Posted February 19, 2013 okey, dziękuje poradziłem sobie i nic nie pękło :) a gdzie znajdują się styki, które są powodem źle działającego spustu? na zewnetrznej części gb ich nie widać trzeba rozpolowić gearbox?? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 Są w gearboxie,nie na zewnątrz. Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 Wszystkie Giety rozbiera się podobnie, jak sobie nie radzisz zajrzyj tutaj masz dokładny opis: http://wmasg.pl/pl/armoury/show/102656 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.