Rychter44 Posted April 19, 2013 Report Share Posted April 19, 2013 Cześć. Moja przygoda z ASG zaczęła się niedawno i jestem w tym dość "zielona". Posiadam taką oto replikę http://gunfire.pl/product-pol-1152194763-Replika-karabinka-szturmowego-AK-933.html chciałabym nauczyć się bezpiecznie ją rozkładać. Wydaje mi się, że powinnam nieco orientować się w tych sprawach, bo jakby tak (Boże uchowaj ! :D ) coś się stało i musiałabym zajrzeć do środka to wypada mieć o tym pojecie. Jeśli można to napiszcie gdzie tutaj jest komora HU i GB. Dzięki. Quote Link to post Share on other sites
sulugeR Posted April 19, 2013 Report Share Posted April 19, 2013 (edited) http://youtu.be/GZTgcmoMn00 Edited April 19, 2013 by sulugeR Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted April 19, 2013 Report Share Posted April 19, 2013 Komora HU będzie zapewne nad magazynkiem a GB bardziej z tyłu, nad spustem i chwytem pistoletowym. Tylko, że ja bym się zastanowił czy na pewno warto rozbierać kiedy wszystko działa i nic nie chcesz wymieniać. Jak coś źle złożysz to nie będziesz miała działającej repliki. A jak się zepsuje to wtedy się nauczysz jak rozbierać i składać. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted April 19, 2013 Report Share Posted April 19, 2013 Masz, tak to wygląda (mniej więcej). Jeśli nie wiesz takich rzeczy to wcale nie rozkręcaj repliki. Lepiej pooglądaj poradniki na YouTube, forach, a najlepiej znajdź w okolicy kogoś kto się na tym zna i mógłby Cię czegoś nauczyć. Quote Link to post Share on other sites