mgorski95 Posted April 26, 2013 Report Share Posted April 26, 2013 witam. mam pewien problem. otóż mam g36 od jg. wymienilem z nim springa na 130... i stockowa batka tego nie ciagnie... ale na jednej ze strzelanek kumpel pozyczyl mi lipo 11.4 i ladnie smigalo ;) jakis czas pozniej zmienilem wtyczki na t-conect i strzelajac spalil mi sie bezpiecznik... niewiele myslac dalem sie ulec namowie znajomych i kable zlaczylem na "krótko" do pewnego czasu strzelalo jak powinno az brak reakcji na spust, lipo sie zapalil a z silnika zaczelo stracznie dymic... nie wiecie moze czego to wina? Quote Link to post Share on other sites
sulugeR Posted April 26, 2013 Report Share Posted April 26, 2013 (edited) Jesteś jak japonia. A na poważnie to tu znjadziesz odpowiedz www.google.pl Edited April 26, 2013 by sulugeR Quote Link to post Share on other sites
mgorski95 Posted April 26, 2013 Author Report Share Posted April 26, 2013 nieraz odpowiedzi mnie zadziwiaja ;) o istnieniu google wiem... i szukalem i nie moglem znalesc Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted April 26, 2013 Report Share Posted April 26, 2013 (edited) Krótka piłka. Tłok ci się zablokował,spowodowałeś zwarcie i się sfajczył silnik,wraz z lipolem. Edited April 26, 2013 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
mgorski95 Posted April 26, 2013 Author Report Share Posted April 26, 2013 i taka odpowiedz chciale muzyskac... jak myslisz? byl zle wypodkladkowany? Quote Link to post Share on other sites
SaintPierre Posted April 26, 2013 Report Share Posted April 26, 2013 Usmażyłeś silnik bo dałeś mu za mocną sprężynę i popędziłeś batką. Winę ponosi polska oświata bo tnie godziny z fizyki i chemii. Quote Link to post Share on other sites
mgorski95 Posted April 26, 2013 Author Report Share Posted April 26, 2013 moj znajomy "profesionalista" mowil ze nic sie nie stanie... czyli kupic nowy silnik? Quote Link to post Share on other sites
SaintPierre Posted April 26, 2013 Report Share Posted April 26, 2013 (edited) Kup silnik ht, odpowiedni tłok do M130, pomyśl o podkładkowanej głowicy tłoka i prowadnicy sprężyny, może wymień głowicę cylindra, dodaj stalowe ślizgowe łożyska, zmień okablowanie na coś modelarskiego, daj mosfet i dobry bezpiecznik i wtedy podepnij 11,1 lipo i ciesz się repliką. Edited April 26, 2013 by SaintPierre Quote Link to post Share on other sites
mgorski95 Posted April 26, 2013 Author Report Share Posted April 26, 2013 i tak tez pewnie zrobie ;) dzieki wielkie za rady Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 27, 2013 Report Share Posted April 27, 2013 (edited) Jesteś jak japonia. A na poważnie to tu znjadziesz odpowiedz www.google.pl schowaj się razem ze swoimi radami.... Do autora, radzę jeszcze zakupić nowe styki i jakiegoś mosfeta jeśli chcesz napędzać replę lipo 11,1V. Edited April 27, 2013 by verb007 Quote Link to post Share on other sites
mgorski95 Posted April 28, 2013 Author Report Share Posted April 28, 2013 ok. na razie kupuje nowe lipo, silnik i pewnie mosfeta... zobaczymy jak to bedzie dzialalo ;) Quote Link to post Share on other sites
mgorski95 Posted April 28, 2013 Author Report Share Posted April 28, 2013 jak myslicie... http://www.taiwangun.com/product/show/17443.html taki silnik i : http://gunfire.pl/product-pol-1152198573-Akumulator-Redox-LiPo-1200-mAh-11-1V-20C.html taka batka daly by rade? Quote Link to post Share on other sites
Hypre Posted April 28, 2013 Report Share Posted April 28, 2013 m130 do giety jg brawo wygrywasz życie. m120 daj bo na m130 zajedziesz karabin po 2 miesiącach. po m140 po 30 strzałach Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.