cinek1986 Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 Witam mam problem z tłokiem w M4 ICS z dwudzielnym gearboxem, problem polega na tym ze po włożeniu tłoka z wszystkimi metalowymi zębami prod Element i springa M135 pierwszy ząb się wygiął. tak jakby zębatka tłokowa za płytko wchodziła i zachaczała tylko krawędzią o pierwszy ząb tłoka. z zębatkami nic sie nie stało. Jestem początkujący jeśli chodzi o dwudzielne gearboxy. Proszę o jakies sugestie, ewentualni odesłanie do odpowiedniego tematu. Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 Tu nie chodzi o dwudzielny gearbox, tylko o to, że tłok Elementa jest gówniany. Jeśli masz stokowe zębatki ICSa i springa 135 tak jak piszesz, to nic dziwnego, że tak się dzieje. Kup przeźroczysto-niebieski SuperShoter z metalowymi ząbkami i będzie git. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 7stalowych zębów styknie. http://allegro.pl/shs-tlok-15-stalowych-zebow-i3231246300.html Ten się sprawdzi. Wytnij sobie 14 ząbek i popraw AOE. Jak nie poprawisz AOE to usuwaj 14 i 13 ząbek. Tutaj mój tłok. Quote Link to post Share on other sites
cinek1986 Posted May 8, 2013 Author Report Share Posted May 8, 2013 rozumiem że AOE to podklejenie grubszego amortyzatora pod głowicą cylindra tak żeby zębatki pod lepszym kątem łapały tłok. po zrobieniu tego, a potrzeba było o jakieś 5 -6 mm grubszej gumy niż było - głowica ultimate. teraz łapie OK ale spadlo z 460 na 370 fps. czy to normalne, jeśli nie to jak to przeskoczyć. Co daje usuniięcie 13 i 14 zęba? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 (edited) To ze przy złym AOE drugi ząb zębatki nie zahacza o 13 ząb na tłoku co może spowodować zacinkę lub podnoszenie tłoka ku górze. AOE można też poprawić w inny sposób, pod głowicę tłoka dać dystans. Edited May 8, 2013 by verb007 Quote Link to post Share on other sites
TheOne Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 6mm?? omg strasznie dużo jedyne wyjście to podkładki między tłokiem a gł tłoka tylko nie jakieś małe bo rozwalisz głowice i podklejenie z 2 mm gumy. co do fpsó nie powinno byc spadku czasem jak nie ma AOE to zebatki jakby unosza tłok co moze powodowac nieszczelnosci ale to rzadko zazwyczaj gb pęka po jakims czasie. Wpisz w YT AOE asg jest sporo info dasz rade ;] JBC pisz bedziemy radzić Quote Link to post Share on other sites
cinek1986 Posted May 8, 2013 Author Report Share Posted May 8, 2013 wiec czym może być spowodowany ten spadek? Quote Link to post Share on other sites
TheOne Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 na 90% coś nie tak złożyłeś... raczej nie sadze żeby tak duży spadek spowodowało zmniejszenie objętości cylindra. A moze baterie w chrono? ;] Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.