Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Odwołany 2013.06.08 GRA ENDERA - Warm-up!


Recommended Posts

GRA ENDERA – Warm-up!

 

zasieki.jpg

 

Termin: 08.VI.2013 09:00 - 18:00

Miejsce: Rejon lasów Zabraniec-Okuniew

Jest to gra o charakterze milsimowym oparta na nieznacznie zmienionym systemie ran RED. Dokładne zasady pojawią się w tym wątku.

 

Podział mundurowy:

Wojsko - rosyjskie, polskie, niemieckie i wszystkie inne niż US!

Grupa Specjalna - czyli US, Multicam i jego pochodne

Obowiązuje zakaz przebierania się w mundury strony przeciwnej. Nie ma zakazu podawania się za stronę przeciwną i stosowania jej znaków rozpoznawczych, wyposażenia itp.

 

Zgłoszenia przyjmujemy do 23:59 29 maja 2013 na adres:

graendera2013(at)gmail.com

wpłaty poproszę do końca terminów zapisów czyli środa 29 maja godz 23:59. Nr konta wysyłam w odpowiedzi na zgłoszenie

 

W zgłoszeniu proszę podać:

w temacie - stronę (np. Wojsko)

w treści maila w tej kolejności: liczebność oddziału, camo oraz kontakt do dowódcy i zastępcy dowódcy (mail + telefon).

Ilość miejsc ograniczona.

Rezerwujemy sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia bez podania przyczyny.

 

Zapisy do Wojska – 30%

 

Zapisy do Grupy Specjalnej – 100%

 

Widzę po zgłoszeniach że więcej osób chce być GS-ami. Rozumiem że nie boicie się nawigacji bez GPS :icon_wink:

To teraz mała reklama dla Wojska:

 

Jak zapowiedziałem przewiduję możliwość wymiany doświadczeń na tym simie. W chwili wolnej oddział skorzysta z przeszkolenia na sprzęcie ogólnodostępnym, który może być mu potrzebny w realizowaniu przyszłej misji.

Uściślam:

Nie wiem czy pójdziecie wysadzać most ale jak zdążycie to odbierzecie przeszkolenie z obsługi uzbrajania, instalacji i wysadzenia ładunków detonowanych radiowo.

Podobnie jest z łącznością: nie wiem czy każdy u Was w teamie umie obsłużyć radiostację RF-10 z rozstawieniem anteny rzutkowej włącznie, lub założyć sieć łączności krótkodystansowej. Ale może to umieć po grze.

Pozostałe tematy:

Wsparcie stanowiska obrony "drutem kolczastym"

procedura rozpoznania swój-obcy.

 

Reszta to niespodzianka - w końcu wywiad wywiadem ale wszystkiego GS-y nie mogą wiedzieć...

 

Grafik szkoleń powstanie w Sztabie przed milsimem na podstawie info zwrotnego dowódców teamów. Zastrzegam, że przeciwnik może nie dać czasu na zaliczenie każdego szkolenia, raczej wręcz przeciwnie... :icon_smile:

 

 

Pirotechnika:

Jeśli nie będzie ogłoszonego zagrożenia pożarowego:

Dozwolone granaty odłamkowe kupne lub oparte na k204 i k206. Organizator zastrzega sobie przywilej komisyjnego rozcięcia losowego granatu własnej roboty w każdej zgłoszonej grupie w celu jego weryfikacji.

 

Obowiązuje zakaz dymów innych niż kolorowe i to też tylko sygnalizacyjne (zakaz ekranów!). Związane jest to z ryzykiem wzięcia dymu za prawdziwy pożar.

Jeśli będzie ogłoszone zagrożenie pożarowe = zakaz jakiegokolwiek piro! (wyjątek piro hukowe dostarczone przez organizatora!)

 

Pojazdy: w strefie bezpośredniej gry nie przewidujemy użycia pojazdów. Tylko jako transportu po obrzeżu terenu gry i na potrzeby real medevac.

 

Zasady:

System ran oparty na lekko zmodyfikowanym systemie RED.

http://weekend-warri...php?f=24&t=2903

 

Modyfikacja systemu RED:

w karcie ran może być dodatkowa karteczka o treści:

NIEDOBITEK

Miałeś szczeście. Jeśli nie zostałeś dobity przez położenie obu rąk (silent kill) to bez względu na informację na karcie w ciągu "X" minut po walce wraca ci przytomność. Jesteś ciężko ranny ale nie śmiertelnie. Jeśli się opatrzysz to będziesz mógł chodzić ale nie biegać. Możesz szeptać, możesz używać radia. Twoim celem jest wrócić do swoich. Nie wolno ci walczyć w żaden sposób. Jesteś ciężko ranny cudem ocalały więc tak się zachowuj. Jeśli w czasie oczekiwania (te X minut, które będzie na karcie) ktoś sprawdza twój status to jest taki jak na karcie RED (podajesz nr rany, jeśli jest napisane że nie żyjesz to leż jak trup). Zachowaj kartę NIEDOBITEK dla organizatora jako dowód.

 

Nie ma limitu ammo ze sobą.

nie ma limitu magów

można miec ammo luzem ze sobą.

ilość kulek w magu może być sprawdzona przez organizatora w trakcie gry!

Ilość amunicji: oryginalna pojemność x 1,5. Broń wsparcia - 500 kulek. Indywidualne inne magazynki - do konsultacji.

Wkrótce pojawią się zasady dotyczące przesłuchiwania, silent killa, drutu kolczastego, min i ładunków, niszczenia obiektów itp. Całość planowo ma być intuicyjnie oczywista i widoczna na pierwszy rzut oka.

 

Słowo bezpieczeństwa: Mahabharata – Jest to słowo bezpieczeństwa. Stosujemy w przypadku sytuacji realnego zagrożenia zdrowia, problemów zdrowotnych itp. Oznacza ono natychmiastowy koniec gry dla tej osoby i przerwanie wszelkich działań na niej przez innych graczy. Każdy kto użyje tego słowa oznacza się chustą jako trup i może wracać. Powinien zdać/pozostawić bez żądania wszystkie materiały in-game. Jeśli potrzebuje pomocy każdy z uczestników jest zobowiązany mu jej udzielić bez względu na sytuację symulacji. Użycie tego w celu spowergamingowania gry (np. wywabienia obrońców z bunkra aby koledzy mogli go za chwilę zdobyć) skutkować będzie banem na czas nieokreślony dla tej osoby lub nawet całego teamu!

 

Tło fabularne:

 

Powolny wzrost napięcia pomiędzy dwoma państwami musiał doprowadzić do wybuchu konfliktu. „Wojna jest jedynie kontynuacją polityki innymi środkami” – Carl von Clausewitz

Choć oficjalne wypowiedzenie jeszcze nie nastąpiło wszyscy spodziewają się tego w każdej chwili. Na granicy od kilku dni zdarzają się obustronne prowokacje i dochodzi do sporadycznej wymiany ognia z broni ręcznej. Obie strony mobilizują swoje siły, powołuję rezerwistów i przesuwają jednostki w rejon nadgraniczny.

Świeżo sformowana kompania przed wyruszeniem na przyszły front idzie na ćwiczenia. Odbędą się one w rejonie nadgranicznym (rejon macierzysty dla jednostki). Chodzi o zgrywanie oddziałów, logistykę przemarszu, kontrolowanie terenu, budowę sieci łączności, obronę istotnych punktów, przeszkolenie na nowym sprzęcie, powtórzenie procedur swój-obcy, sprawdzenia łańcucha dowodzenia. Rekruci wymieszani są z zawodowym wojskiem. Wydaną ostrą amunicję. Nikt nie pyta czy wojna wybuchnie tylko kiedy….

 

Strona wojskowa – jeśli lubicie siedzieć na warcie 24h i piec kiełbaskę na grillu w oczekiwaniu na atak przeciwnika to się nie zapisujcie. Jeśli macie kłopoty z samodzielnym wykonywaniem zadań postawionych przez dowódcę to się nie zapisujcie. Jeśli milsim zaczyna się o 9:00 a Wy jesteście gotowi o 9:30 to nie przyjeżdżajcie, Natomiast jeśli interesuje Was podniesienie swoich kwalifikacji z dziedziny łączności, rozpoznawania swój-obcy, zbudowanie obrony wspartej „zasiekami” i nie boicie się zrobić na simie 15km to zapraszamy!

 

Strona GS: Nie jest to miejsce dla Twojego teamu jeśli: nie radzicie sobie z nawigacją bez GPS, nie umiecie działać w małej grupie przeciwko liczniejszemu przeciwnikowi, przenikanie w lesie nie jest Waszą drugą naturą, nie macie wysokiego morale, a na widok przeciwnika od razu otwieracie ogień. Będzie po prostu trudno wygrać.

 

 

Warunki zwycięstwa:

1) Strona, która poniesie ponad 50% strat w zabitych, automatycznie przegrywa. Symulacja militarna to symulacja militarna. Pyrrusowe zwycięstwa nas nie interesują. Ranni (nawet WZW), jeńcy, zaginieni którzy zdołają wrócić do bazy nawet po czasie nie są wliczani. Liczą się tylko martwi żołnierze lub tacy, co zeszli z gry w jej trakcie nie ewakuowani przez swoją stronę (zaliczani do martwych).

2) Strona, która zdobędzie procentowo więcej punktów (wykona więcej zadań) wygrywa, chyba że – patrz punkt 1). Jeśli obie strony poniosą takie straty to obie przegrały.

3) Wykonanie zadań ocenią organizatorzy. Nie mamy interesu aby kogoś faworyzować. Zadania mogą być ocenione np. 3/10 jeśli wykonana zostanie tylko ich część.

 

Pytania i pierdolety:

Proszę zadawać w tym wątku:

http://forum.wmasg.pl/topic/138411-20130608-gra-endera-%E2%80%93-warm-up-pytania-i-odpowiedzi/

 

 

Opłaty:

Wprowadzimy składkę - 30pln od łebka na: druk map, kart łączności, kart ran i rozkazów. Poza tym wypożyczenie pojazdów, paliwo, środki pirotechniczne, materiałów eksploatacyjnych („drut kolczasty”, wypożyczenia sprzętu łącznościowego i wreszcie co zostanie idzie na browar dla instruktorów dzielących się swoją wiedzą po obu stronach konfliktu.

 

uwaga! - dotyczy każdego zgłaszającego się oddziału: jeśli macie własne albo skombinujecie RF-10 (lub coś co nią współpracuje na tym paśmie) to jedna osoba gratis. Przez RF-10 rozumiem działający zestaw: radio, 2 x bateria, antena 1,5m (do 3km), antena rzutkowa (do 7km), plecak do przenoszenia. Jeśli to RF-10 a nie umiecie obsługiwać - jeden zostanie przeszkolony z podstaw przed wyruszeniem.

 

Przepraszam za późną informację. Zbyt długo się nie udzielałem na forach będąc w FIA. Mea culpa!

W związku z powyższym jeśli ktoś ma pytania, szuka informacji proszę o PW z nr telefonu oddzwonię asap.

Edited by Ender
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Oficjalnie odwołuję imprezę z braku strony przeciwnej. Prawie wszyscy zgłosili się do mniej licznej Grupy Specjalnej (120% zakładanego stanu), a tylko 30% do znacznie liczniejszej grupy Wojsko - nauczka na przyszłość.

Nie chcę robić popeliny z wirtualnym przeciwnikiem i moderowaniem gry aby tylko.

W zeszłym tygodniu poinformowałem o sytuacji dowódców zgłoszonych teamów. 29.05 poinformowałem ich od odwołaniu gry.

 

Przyszły termin pojawi sie po konsultacji z zaprzyjaźnionymi teamami aby sytuacja się nie powtórzyła.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...