avel Posted May 30, 2013 Report Share Posted May 30, 2013 Witam. Jakiś czas temu wyszedłem sobie do lasu postrzelać do celu. Wszystko było ładnie pięknie, aż tu nagle gearbox zaczął dziwnie brzmieć (głośniej niż zwykle) i zaczął wypluwać co 3 kulkę. Myślałem, że może zimno zaszkodziło baterii, albo coś, ale problem trwa dalej, a nawet się pogłębił. Dziś próbowałem strzelić (magazynek wyjęty, nie zostawiałem załadowanego gdy nie używałem, nie powinno być kulek), a tu wypluło mi kilkanaście kulek, ale na odległość może z metra. Zdjąłem trochę obudowy, żeby się temu przyjrzeć i okazało się, że kulki po prostu zostają w lufie i albo wylatują tak, że równie dobrze mógłbym je wypluwać z między zębów, albo w ogóle i utykają. Gearbox pracuje, bo niby tłok działa, ale niestety jestem jeszcze zielony w tych sprawach, w asg bawię się niedługo i nie znam się na tym praktycznie wcale. Wolałem nie rozkręcać broni bardziej, bo jeszcze bym coś popsuł. Czy ktoś byłby w stanie mi pomóc z określeniem problemu i jeśli da radę, z samodzielną naprawą? Nie wiem po prostu od czego zacząć. Przepraszam, jeśli niedokładnie opisałem problem, ale naprawdę słabo się na tym znam, więc jeśli potrzeba wam jakiejś informacji, to powiedzcie, a postaram się ją umieścić. Byłbym wdzięczny za szybką pomoc, z góry dzięki :) Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted May 30, 2013 Report Share Posted May 30, 2013 Może szkielet pękł. Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted May 30, 2013 Report Share Posted May 30, 2013 Jaka to dokładnie replika i jakich używasz kulek? Czyścisz co jakiś czas lufę? Quote Link to post Share on other sites
avel Posted June 1, 2013 Author Report Share Posted June 1, 2013 g36c elektryk, dokładnie coś takiego http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=4770, 0,2g Madballs 8mm., w sumie dawno nie czyściłem, ale co jakiś czas, owszem. Quote Link to post Share on other sites