Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

five seven vs p226 vs beretta m92f


Recommended Posts

Witam Panów.

 

Z racji,że do specshopu dotarły Marujce,i że mam tam 10% rabatu,chciałbym nabyć nową klamkę.Jednak mam dylemat,gdyż:

 

Beretta-dzwoniłem do nich przed chwilą,żeby się zapytać,czy są z nowej serii z regulowanym hopkiem.Z tego co wyczytałem do nowej serii nie da się podpasować body metalowego,które jest przeznaczone do starej.

 

p226-Martwi mnie tu napis only HFC.Kumplowi w chinolu zamek strzelił.Jest to tu możliwe?

Jak z częściami do niej?

 

No i mój faworyt five-seven.Z tego co wyczytałem rypie się w nim lufa zewnętrzna od greengazu.Dorobienie nie jest problemem,bo mam na uczelni tokarki,frezarki etc.

Jak u niej z awaryjnością?bo z częściami zamiennymi dość duża lipa.

 

Co z trojga złego jest najlepsze?

 

Mały update.

 

Dzwoniłem do nich ponownie,i jest to wersja z "ciężko regulowanym" Hopem(beretta),czyli znając życie bez.

 

Edit.

 

na filmikach youtube widać,że jest możliwa regulacja(mała mosiężna płaska śrubka).

 

Co wybrać?

 

Dex gdzie jesteś ? ^^

 

Swoją drogą proszę modów o przeniesienie tego tematu do porównań,bo w złym dziale go założyłem.

Edited by pidzejfat
Link to post
Share on other sites

Wszystkie gaziaki Marui są "dedykowane" przez producenta do gazu HFC134.

Nawet TM "produkuje" i reklamuje tylko ten rodzaj zasilania.

W niektórych modelach pękają zamki (np beretta).

Z częściami to i tak wszystko ściągasz z HK w PL się nie opłaca, lub po prostu nie ma...

O 5-7 jest topic więc polecam poczytać...

 

Nie założyłeś w złym dziale, bo w dziale porównania porównuje się 2 te same modele replik... (osobiście wg mnie to średni pomysł)

Link to post
Share on other sites

Mogę się wypowiedzieć mając już chyba ponad rok 5-7 TM, które przede mną męczył już Ukesu więc przebieg jest niemały :icon_wink:

To z rzeczy takich podstawowych to tak:

-lufa sie sypie, ale to jest rurka którą idzie dorobić na tokarce, niewielki problem.

-sypią się bolce trzymające prowadnice zamka do BBU - też da się ogarnać

-u mnie okazała się konieczna wymiana głowicy tłoka bo powodowała zacięcia - dałem PDI i od tamtego czasu nie mam problemów z nią :icon_smile:

 

Zasięg powala jak na gaziaka, kopie też bardzo przyjemnie, od siebie, polecam

Edited by rogal138
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...