king002 Posted June 22, 2013 Report Share Posted June 22, 2013 Witam wszystkich ;) w ASG jestem zielony. Wczoraj kupiłem replikę Cymy 031. Naładowałem baterię i wieczorem wyskoczyłem ze znajomymi sie postrzelać. 3h zabawy i nadszedł czas do domu. broń rozładowałem i odłożyłem. Rano wstaję i chciałem strzelić. Niestety nic się nie dzieje. Bateria naładowana, broń odbezpieczona, naciskam spust i nic. Słychać i czuć troszkę na ręce jakby silnik nie miał siły lub coś podobnego. Po prostu jakby zdechł. I tu moje pytanie, co się mogło stać. Karabin nowy, wczoraj kupiony, więc powinien działać. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted June 22, 2013 Report Share Posted June 22, 2013 Bateria na śmietnik. Nie bój się, to normalne w chińczykach, że bateria to qpa. Quote Link to post Share on other sites
king002 Posted June 22, 2013 Author Report Share Posted June 22, 2013 Ale podłączałem nową baterią kolegi ... Bawi się w to już rok i kupił nową baterię. Silnik tak jakby nie mógł ruszyć. Naciskam spust i czuję tak jakby chciał a nie mógł. Quote Link to post Share on other sites
AvEpL Posted June 22, 2013 Report Share Posted June 22, 2013 Jak naciskasz spust i trzymasz go - to cały czas daje jakiś dźwięk lub oznakę życia,czy tylko w chwili naciśnięcia spustu? Quote Link to post Share on other sites
king002 Posted June 22, 2013 Author Report Share Posted June 22, 2013 Tylko w chwili naciśnięcia czuję na ręce i słyszę, że silnik jakby się ruszył ale nic z tego nie wynika Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted June 22, 2013 Report Share Posted June 22, 2013 "Efekt pustej batki". Quote Link to post Share on other sites
king002 Posted June 22, 2013 Author Report Share Posted June 22, 2013 TZN ? Quote Link to post Share on other sites