Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Prawdopodobnie kabel blokuje zębatkę silnikową przez co nie możesz go wyjąć. Trzymając karabin kolbą do siebie przechylasz silnik w lewo i ciągniesz (lekko) ruszasz nim na boki jeśli ci się uda może kabel nie pęknie (w co wątpię :( ) i i tak będzie trzeba otwierać GB by założyć na kabel rurkę termo kurczliwą

Link to post
Share on other sites

Kabel blokuje silnik? Pierwsze słyszę. Masz albo bardzo ciasny chwyt pistoletowy (silnik sie nie rusza prawie na boki) jeszcze miedzy nim a chwytem jest kabel który dodatkowo go blokuje wyjdzie, ale ciężko.

Link to post
Share on other sites

Złap za metalową obudowę silnika i ruszaj na boki ciągnąc do góry. W końcu wyjdzie, to wina zębatki, która zachacza o otwór w chwycie i szkielecie. Więc muszisz tak silnik ustawić by się nie blokowało nic. Tylko nie łap kombinerkami za ośkę.

Link to post
Share on other sites
Kabel blokuje silnik? Pierwsze słyszę.[/color]]

Kabelek przechodzący do kostki stykowej może się czasem podnieść i blokować zębatkę silnikową(tą od silnika) przed wyciągnięciem.

 

 

 

 

Próbowałem go wyciągnąć chwytając kombinerkami za ten plastik, i oto efekty mojej pracy:

http://oi39.tinypic.com/kashu1.jpg

http://oi41.tinypic.com/2n1dw83.jpg

Da się coś z tym zrobić?

Tak da się będzie potrzebny młotek i płaski śrubokręt. Pierw musisz wyciągnąć szczotki, następnie odginasz zaczepy(w obudowie silnika) wkładasz dupke silnika i zaginasz zaczepy, montujesz szczotki i gotowe.

 

Hm nie wiem czy nie lepiej by złapał za ośkę, jak pociągnie za mocno za obudowę to też nie będzie zbyt fajnie... Tak przynajmniej będzie ciągnął w osi. I nic nie zerwie

Link to post
Share on other sites

Dobra, jakoś wyszło, tylko jak mam to naprawić?

http://oi43.tinypic.com/2lbj3u1.jpg

Dodam, ze jedna z tych "płytek" odczepiła się, ale ją na nowo tam włożyłem, tylko te druciki nie wiem czy mam skleić, czy co?

Edit: Można dokupić tylko tę część na zdjęciu, czy muszę zakupić cały nowy silnik, jak tak to jaki byłby najlepszy?

Edited by DisasterXxX
Link to post
Share on other sites

Na początek bardzo drobnym papierem ściernym wyczyść nagar na komutatorze, szczotki też można tylko uważaj bo się lubią krawędzie kruszyć. Szczotki wyciągasz poprzez zwolnienie sprężynek dociskowych. Druciki przy szczotkach skręcasz w jedną większą żyłę. Po czyszczeniu wkładasz czop na miejsce a szczotki do otworów. Z boku masz wycięcie i tamtędy przeprowadzasz druciki na wierzch gdzie zakładasz je za takie dziubki i blokujesz ramieniem sprężynki. Później znów sprężynki dociskowe na tył szczotek i tyle. Pozostanie jedynie dogiąć blaszki obudowy by czop znowu nie wyszedł pierwszy jak będziesz chciał wyciągnąć silnik. Jak nie jesteś czegoś pewien to posiłkuj się zdjęciem jakiegokolwiek innego.

Edited by Fedajkin
Link to post
Share on other sites

No jeśli wyrwałeś przypadkiem druty ze szczotki to już nic nie zrobisz. Nawet lutowanie nic by tu raczej nie pomogło a tym bardziej próba klejenia. Kleje nie przewodzą prądu a nawet jeśli to mało który. Musisz skombinować nową parę od możliwie podobnego silnika. Jeśli to high torque był to szczotki od innego HT jeśli high speed to szczotki od HS.

Link to post
Share on other sites

No właściwie to Twój silnik jest sprawny. Brakuje mu tylko jednej szczotki, niestety ich zakup to koszt większy niż tego silnika powyżej. Jak uważasz, możesz spróbować poszukać na lokalnym forum pomorskim czy ktoś nie ma szczotek. Możesz też kupić taki sam silnik jak standardowy, możesz też kupić już od razu coś porządniejszego ale to powyżej 100zł. Najtańszy będzie silnik GFC F1 Tornado, na neodymach, porządny sprzęt.

Link to post
Share on other sites

Ja tam kabla nie widzę. Warto by zrobić zdjęcie z lampą żeby oświetliło wnętrze szkieletu. Widzę za to coś co przypomina opiłki metalu. Może efekt wyciągania silnika na siłę ale to by oznaczało, że albo spartolili chwyt albo sam szkielet skoro zębatka tak się wbiła i zjechała metal.

 

Właściwie co było przyczyną tego, że zabrałeś się za rozkręcanie repliki? Również bym radził oddać replikę na serwis (osobiście) i obserwować pracę bo przy okazji się czegoś nauczysz.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...