szakal50991 Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 Witam! Kupiłem w tym tygodniu replikę M4 od Aresa i pojawił się problem. Załadowałem magazynek hi-cap, podkręciłem kulki zapiołem baterię i..... nic! Replika oddaje strzał i żadna kulka nie wylatuje. Kombinowałem podkręcanie magazynka ale replika ciągle się dławi. Spojrzałem do komory Hop-up i tłok zostawał w dziwnej pozycij tak jakby blokował kulki. Po serii full auto replika zaczęła strzelać a po chwili znowu się zdławiła, tłok się nie chowa. Co robić? Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 Jaki tłok? Chyba dysza, może jest nadłamana albo gumka świruje. Quote Link to post Share on other sites
szakal50991 Posted July 26, 2013 Author Report Share Posted July 26, 2013 Tak chodzi o dyszę, nie cofa się do końca. Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 Zobacz czy przypadkiem nie spadła z popychacza, wciśnij ją po prostu palcem- wejdzie z oporem. Jak spadła to otwierasz Gb, zakładasz i składasz, o ile listwa nie będzie pęknięta gdzieś. Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 Kupił replikę więc ma gwarancję. Jak się nie zna niech odeśle i nie będzie miał problemów Quote Link to post Share on other sites
szakal50991 Posted July 26, 2013 Author Report Share Posted July 26, 2013 Dokładnie, wole nie ryzykować jutro wysyłam replikę do sklepu. W każdym razie Dzięki ;) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 Zobacz czy przypadkiem nie spadła z popychacza, wciśnij ją po prostu palcem- wejdzie z oporem. Jak spadła to otwierasz Gb, zakładasz i składasz, o ile listwa nie będzie pęknięta gdzieś. Gdyby dysza spadła z listwy popychacza to by leżała już dawno na ziemi... Jeśli replika pomimo iż hopek jest na 0 i dalej się dławi to w 99% przypadków jest winna gumka HU. Quote Link to post Share on other sites
Fedajkin Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 (edited) Niekoniecznie. Silnik nie robi pełnego cyklu więc dysza się nie cofa. Może być kwestia doładowania baterii i regulacji silnika, żeby mógł wykonać pełne naciągnięcie. Na auto zazwyczaj da się takie zablokowanie usunąć, delikatnie naciskając na spust oddajesz strzał z niepełnego naciągnięcia (inny dźwięk, słabszy, takie pufff) i patrząc w komore zobaczysz czy dysza się schowała. Jak się nagminnie tak dzieje no to przyda się lepsza bateria i kabelki. Edited July 29, 2013 by Fedajkin Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.