Cross13 Posted July 27, 2013 Report Share Posted July 27, 2013 Witam. Pewnego razu będąc na jednej ze strzelanek podłączyłem baterie do mojego ak i usłyszałem głos dokładnie taki kiedy replika wydaje dźwięk gdy bateria ulegnie wyczerpaniu . Poprosiłem o pomoc na miejscu jednego z doświadczonych kolegów o sprawdzenie co jest grane. Pierw spróbował podłączyć baterię o wyższym napięciu i przestrzelać ale to nie usunęło problemu. Potem wziął się za odblokowanie anti reversal lecz skończyło się na tym że spadła sprężynka . Skończyły się jego pomysły więc dałem mu ją aby sprawdził co jest przyczyną problemu. Po otrzymaniu od niego telefonu oznajmił że mam dość dużą rysę na całej długości tłoka i nie wie z kąd się wzięła. Zębatki tez wyglądały ok. Sprawdził także styki i silnik ale mówi że jest wszystko ok. Przypuszczał że może to być wina: -złego spasowania części -którejś z zębatek -lub wina tłoka Dodam że gdy złożył gearbox i replikę z powrotem strzelała kilka razy i znów to samo. Replika jest używana .3 miesiące temu była kupiona i dokładnie smarowana i gość który mi ją smarował i ten co ją ma mówi że części są w bardzo dobrym stanie i problem jest mało widoczny i trudny do zlokalizowania.Z braku czasu mojego kolegi nie może dokładnie sprawdzić co jest grane. Proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted July 27, 2013 Report Share Posted July 27, 2013 -złego spasowania - części (a co wymieniał coś?) -którejś z zębatek- (mozliwe lecz jeśli nie ma złamanego ząbka, nie jest krzywa to to nie ejst wina) -lub wina tłoka- (możliwe ale jaki tłok rysa czy pęknięcie?) Bardziej stawiał bym na słabą baterię testy robił na twojej baterii czy na innej. Tłok może zatrzymywać się ostatnim ząbku i bateria nie ma siły by ruszyć. Quote Link to post Share on other sites
Cross13 Posted July 27, 2013 Author Report Share Posted July 27, 2013 (edited) 1.nie nie było nic wymieniane 2. Mówił że może być któraś zębatka minimalnie skrzywiona ale zabrakło mu czasu żeby dokładnie się przyjżeć 3.Widoczna rysa , tłok stockowy A bateria była kupiona 2 miechy temu i wszystko było ok problem zaczął się pod koniec czerwca Edited July 27, 2013 by Cross13 Quote Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted July 27, 2013 Report Share Posted July 27, 2013 (edited) 4.Może coś z zębami tłoka? Znaczy złożył tak że łapie w połowie, lub coś innego spaprał. 5.Jesteście pewni, że silnik jest odpowiednio dociśnięty? 6.Może to nie rysa tylko pęknięcie które przy ruchu tłoka go blokuję? 7.Wykrzywiony ząb zębatki może powodować to, że za którymś obrotem się zaczepia o ząb innej zębatki. Temat powinien jak już nazywać się: "problem z zacinaniem się" "zacinaniem" jest bliżej zacinać a "zacięciem" bliżej do zaciąć Zaraz przyjdą ci wszyscy znawcy co wszędzie by gumkę hop up wymieniali. Edited July 27, 2013 by LastSniper Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 6.Może to nie rysa tylko pęknięcie które przy ruchu tłoka go blokuję?- Wątpię w to Niech kolega podłączy lipo 11.1 bądź 7,4 Podczas tej zacinki tłok jest w jakim położeniu? Quote Link to post Share on other sites
komixxer Posted September 8, 2013 Report Share Posted September 8, 2013 te repliki tak maja daj na auto i potrząć nią trochę trxymajac wcisniety spust Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.