Gugiman Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 Witam w mojej m4a1 zaczął się ruszać front. Czy ma ktoś może sposób jak to naprawić? Replika od deef fier. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Said Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 Dokręć delta ring. Quote Link to post Share on other sites
Gugiman Posted August 26, 2013 Author Report Share Posted August 26, 2013 Może bardzo prymitywne pytanie ale w jaki sposób? Quote Link to post Share on other sites
Said Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 Hmmmm, ja dokręcam narzędziem zwanym 'żabka' hydrauliczna. Owiń pierw delta ring szmatka, żeby nie po wyszczerbiać ząbków i nie zetrzeć farby. Quote Link to post Share on other sites
Gugiman Posted August 26, 2013 Author Report Share Posted August 26, 2013 I to na pewno pomoże? ;p I czy ma ktoś jeszcze używał innych narzędzi? Delta ring dokręca sie przy zdjętej szynie ris czy z nią? Quote Link to post Share on other sites
Said Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 Bez zdejmowania frontu nie dasz rady. Quote Link to post Share on other sites
Gugiman Posted August 26, 2013 Author Report Share Posted August 26, 2013 Ale cały front czy szyne tylko? Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 Dokręca się nie tyle delta ring co tzw. barrel nut - nakrętkę z ząbkami. Najlepszy jest do tego specjalny klucz ale znacznie tańszą opcją jest kupienie klucza do szlifierek. Ja tak robiłem i nie było problemu. Oczywiście żabką też można, aczkolwiek istnieje wtedy ryzyko zniszczenia elementu. Żeby dokręcić barrel nut musisz zdjąć okładziny/szyny - cokolwiek tam masz na replice. Quote Link to post Share on other sites
Gugiman Posted August 26, 2013 Author Report Share Posted August 26, 2013 I to pomorze w 100%? Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 Na pewno nie pomorze. Jak nie spróbujesz to się nie przekonasz. Może się okazać, że przyczyna leży gdzie indziej, ale podałeś za mało informacji, żeby wywnioskować cokolwiek innego niż luźny delta ring. Quote Link to post Share on other sites
Gugiman Posted August 26, 2013 Author Report Share Posted August 26, 2013 OK to w najbliższych dniach postaram się to sprawdzić Quote Link to post Share on other sites
Obi-Wan Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 (edited) U mnie (M4 SRC) rusza się front w sensie takim, że lufa zewnętrzna 'obraca się' wokół własnej osi o powiedzmy jeden stopień, gdy np. stuknę o coś podstawą muszki. Po przymierzeniu się do strzału widać, że muszka jest krzywo. Ponowne stuknięcie (w drugą stronę) prostuje podstawę muszki. Powinienem zrobić to samo? Edited August 26, 2013 by Obi-Wan Quote Link to post Share on other sites
Gugiman Posted August 26, 2013 Author Report Share Posted August 26, 2013 A co chciał by Pan jeszcze wiedzieć? :icon_razz: Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 U mnie (M4 SRC) rusza się front w sensie takim, że lufa zewnętrzna 'obraca się' wokół własnej osi o powiedzmy jeden stopień, gdy np. stuknę o coś podstawą muszki. Po przymierzeniu się do strzału widać, że muszka jest krzywo. Ponowne stuknięcie (w drugą stronę) prostuje podstawę muszki. Powinienem zrobić to samo? Zdecyduj się, czy rusza Ci się lufa zewnętrzna, czy tylko podstawa muszki. Quote Link to post Share on other sites
Obi-Wan Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 Zdecyduj się, czy rusza Ci się lufa zewnętrzna, czy tylko podstawa muszki. Wiesz co, sprawdziłem dokładnie i jednak to sama podstawa muszki obraca mi się na lufie Quote Link to post Share on other sites
texwillerxxx Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 Masz ją mocowaną na piny? Sprawdź, może jest pod nimi mała śrubka imbusowa trzymająca podstawę na miejscu. Quote Link to post Share on other sites
Gugiman Posted August 26, 2013 Author Report Share Posted August 26, 2013 (edited) A co do mnie to jak zdjąć rurę gazową bo ona blokuje to "coś" co mam dokręcić. :/ Edited August 26, 2013 by Gugiman Quote Link to post Share on other sites
texwillerxxx Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 Zdejmij podstawę muszki i wyciągnij rurę. Quote Link to post Share on other sites
Obi-Wan Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 Masz ją mocowaną na piny? Sprawdź, może jest pod nimi mała śrubka imbusowa trzymająca podstawę na miejscu. O, przeoczyłem tę śrubeczkę, uchwyt zawieszenia mi zasłonił, gapa ze mnie. Luźna była, teraz ją dokręciłem, powinno być cacy. Dzięki Quote Link to post Share on other sites
texwillerxxx Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 Zdarza się, nie ma za co. Quote Link to post Share on other sites
Gugiman Posted August 27, 2013 Author Report Share Posted August 27, 2013 A czy jak ściągnę muszkę to będzie się ją dało założyć? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 Tak da się... Boże zamiast robić tutaj jeden wielki spam, obejrz sobie 2 filmiki na youtube z rozbiórki emki. Nawet już za ciebie poszukałem: Quote Link to post Share on other sites
Gugiman Posted August 27, 2013 Author Report Share Posted August 27, 2013 Nitro niestety kolega w filmie nie ma rury gazowej. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 (edited) Są też inne filmiki, ale dobrze wytłumaczę ci to łopatologicznie. Bierzesz replikę, wybijasz przy muszce 2 piny, w zależności od modelu czasem 3 (pin blokujący rurę gazową, taki mały wielkości imbusa 1, 5), odkręcasz imbus pod muszką, i zdejmujesz dany element. Rura powinna zejść razem z muszką. Składasz w odwrotnej kolejności. Uprzedzając twoje pytania. Rura gazowa nie chce wejść w deltaring? Pod nim jest sprężyna z wycięciem. Musisz ją odpowiednio obrócić, najlepiej wkrętakiem. Lufa dalej lata, mimo dokręcenia? Taśma izolacyjna, lub teflonowa twoim przyjacielem. Owijasz kilka razy lufę, i wciskasz na siłę, po czym dokręcasz. Najlepsze rozwiązanie? Kup 2 piwa i zanieś to komuś, kto się na tym zna. Edited August 27, 2013 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
Gugiman Posted August 27, 2013 Author Report Share Posted August 27, 2013 Dzięki za odpowiedź :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.