tomekp_2005 Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Witam Jestem nowicjuszem w dziedzinie asg więc z góry przepraszam za ewentualne błędy :) Niedawno kupiłem Cymę 048 . Wszystko było super do momentu gdy nagle przestał działać ogien ciągły . Potem karabin zamilkł całkiem . Po częściowym rozłożeniu i kilkukrotnym mocnym przełączeniu bezpiecznika ogień pojedyńczpowrócił ale przy położeniu ogień ciągły karabin nadal nie daje oznak życia . Czy możecie mi doradzić co możnz ztym problemem zrobić w warunkach domowych . Niestety serwis jest w Wrocławiu ( serwis w Rudzie Śląskiej nie zajmuje się Cymą ) . Z góry dziękuje za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Może selektor ognia się rozsynchronizował? Musisz wyjąć GB z korpusu i ponownie złożyć selektor do kupy poprawnie. Quote Link to post Share on other sites
tomekp_2005 Posted September 3, 2013 Author Report Share Posted September 3, 2013 Czy demontarz selektora jest skomplikowany ? rozkładanie broni już opanowałem:) Quote Link to post Share on other sites
Kuba Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 (edited) Skoro karabin wcześniej działał, to przyczyny mogą być dwie. Albo problem z przerywaczem (zdarza się w GB3), który raczej Cię przerasta, albo nieprawidłowe złożenie repliki (przy założeniu, że w tzw. międzyczasie wyciągałeś gearbox). Jeśli nie odkręcałeś nic przy samym GB sprawdź czy prawidłowo założyłeś dźwignię, do której przykręcasz zewnętrzny selektor. Jej "tylne" zęby muszą być odpowiednio spasowane z odpowiednim elementem na zewn. powierzchni GB. Jeśli to przerywacz znajdź serwisanta/odeślij kbk "na gwarancję". EDIT: Nath - nie wiem jak Ty, ale ja nie spotkałem się jeszcze z samoistnym rozsynchronizowaniem selektora w AK. Edited September 3, 2013 by Kuba Quote Link to post Share on other sites