AKTG Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 Witam! Właśnie rozłożyłem mojego glocka gdyż po zaimplementowaniu nowej bateri li-po nie chciał zapalić a niestety na starym ale dobrym ni-mh'u też nie. Po oględzinach stwierdzam że nie da sie uratować silnika. Z tego co przeczytałem z polecenia wujka G. dowiedziałem sie że wystarczy wymiana na nowy co mnie jednak nie satysfakcjonuje. Czy ktoś ma jakieś informaje o kompatybilności jekiegoś nieco lepszego silnika? Jeśli nie to gdzie mogę dostać podobny? p.s. Generalnie jeśli sie nie uda nic ustalić a ktoś ma resztki glocków to chętnie nabędę silnik może dwa. Quote Link to post Share on other sites
mk8539020 Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 (edited) dlaczego uważasz że nie da się odratować silnika? oderwane blaszki,wypalone szczotki czy spalone uzwojenie? edit: na oko [nie rozbierałem repliki tylko mierzyłem przez otwór w cm.122-gb ten sam] wychodzi mi że taki może pasować http://www.graupner.de/en/products/5c5b118e-afc6-4ee2-b03a-c3f2e91947c1/3306/product.aspx ale wymierz sobie i napisz tutaj czy spasuje Edited September 20, 2013 by mk8539020 Quote Link to post Share on other sites
AKTG Posted September 20, 2013 Author Report Share Posted September 20, 2013 (edited) Nie do odratowania bo się spaliło uzwojenie(capi jak...) i uszkodziłem jedną szczotkę. Sprawdziłem wymiary i pasowałby idealnie, dałoby sie doszlifować wał ale jedynie martwi mnie to że oryginalnie jest tzw. D ale chyba pilnik da rade. Pisze że nie ma ale spróbuje coś ściągnąć przez dealera, nabliżej akurat mam w Bytomu. Dla potomnych: http://www.graupner.de/en/service/dealer-search.aspx Edited September 20, 2013 by AKTG Quote Link to post Share on other sites
Fedajkin Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 Tylko, że to jest silnik bezszczotkowy jeśli się nie mylę. Quote Link to post Share on other sites
mk8539020 Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 Chyba się mylisz :) http://www.google.pl/imgres?start=318&sa=X&biw=1600&bih=804&tbm=isch&tbnid=ppRlSKmE3g-1VM:&imgrefurl=http://helicoracing.com/Moteur-SPEED-300-72-V-Graupner-7302&docid=f8s0NO6BzkFqPM&imgurl=http://helicoracing.com/WebRoot/LaPoste/Shops/box7044/4DC9/90F5/3B87/6F67/8D15/0A0C/05E7/C506/300_7.2v_2.JPG&w=640&h=480&ei=RoY8UtKwJ-qQ4gSE_oHwCw&zoom=1&ved=1t:3588,r:19,s:300,i:61&iact=rc&page=10&tbnh=183&tbnw=244&ndsp=28&tx=129&ty=72 2 wyprowadzenia więc komutatorowy Zapytaj w najbliższym modelarskim w mojej okolicy jest dostępny w 2 znanych mi sklepach Ale zwracaj uwagę na napięcie znamionowe http://hobby-model.pl/silnik-speed-300-72v-graupner.html * napięcie silnika: 6 - 8,4V * obroty silnika: 12400 obr/min. http://hobby-model.pl/silnik-speed-300-6v-graupner.html * napięcie silnika: 1,2 - 6V * obroty silnika: 29000 obr/min. Quote Link to post Share on other sites
AKTG Posted September 21, 2013 Author Report Share Posted September 21, 2013 Możecie mi mówić dużo ale i tak skończyłem tylko liceum więc parametry techniczne do mnie nie przemawiają. Jedyne co byłbym w stanie założyć to to że ten z mniejszymi obrotami i większym napięciem jest mocniejszy, czyż nie? W takim razie będę musiał napisać jeszcze raz do mojego deaera. Quote Link to post Share on other sites
AKTG Posted September 30, 2013 Author Report Share Posted September 30, 2013 Potwierdzam że silnik Graupner SPEED 300 7,2V jest odpowiedni i działa prwaidłowo. Polecam. Jeszcze jedna podpowiedź, jak tylko go wyciągniecie z pudełka podłączcie do niego prąd tak żeby sobie pochodził przez chwilę, szczotki muszą się dotrzeć bez obciążenia. Quote Link to post Share on other sites
mk8539020 Posted September 30, 2013 Report Share Posted September 30, 2013 masz możliwość zmierzenia rof? Quote Link to post Share on other sites
AKTG Posted September 30, 2013 Author Report Share Posted September 30, 2013 Nieco ponad 8 rps na naładowanej bateri, przy czym zaznaczam że mam li-po 7,4 uklejone przeze mnie. Nie ma dużej różnicy, ale ciesze sie że działa. I tak najważniejsze że w kilka sekund magazynek jest pusty :D Quote Link to post Share on other sites
cebracik Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Tylko, że to jest silnik bezszczotkowy jeśli się nie mylę. silnik ma szczotki mam ten sam problem zaaplikowalem lipole i to samo Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.