Michaleq1 Posted October 3, 2013 Report Share Posted October 3, 2013 Witam ! Na ostatniej strzelance nagle przestało działać mi semi. Auto działa. Przy pociągnięciu za spust (na auto) słychać dziwne pyknięcie, spust stawia większy opór, ale dochodzi do końca dość lekko. Postanowiłem rozkręcić GB (nigdy tego nie robiłem, więc przy okazji chciałem sprawdzić jak jest w środku i zdobyć trochę doświadczenia). Więc po odkręceniu nie zauważyłem nic dziwnego ze spustem, być może dla tego, ze się nie znam. Mam zamiar przeczyścić GB, bo smaru tyle nawalili, że jest dosłownie wszędzie, nasmarować znowu i złożyć. Stąd pytanie: Co może być źle ? (replika P&J M4 GB V2) Z góry dziękuję za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 3, 2013 Report Share Posted October 3, 2013 Tyle tematów, pytań o to samo i ciągle powstają kolejne tematy. Czy wy nie potraficie korzystać już nawet z wyszukiwarki google ???? Quote Link to post Share on other sites
Michaleq1 Posted October 6, 2013 Author Report Share Posted October 6, 2013 Hmm ... Jedyny taki sam przypadek jest opisany tutaj : http://forum.wmasg.pl/topic/141224-m4-selektor-ognia/page__hl__%2Bsemi+%2Bnie+%2Bdzia%C5%82a+%2Bauto+%2Bdzia%C5%82a Niestety autor nie chce się podzielić tym, jak rozwiązał problem. Cóż, rozłożyłem GB, przeczyściłem, nasmarowałem. Problem wydaje się ustał. Jednakże nawiązując do tematu: Czy wie Pan jak mam wcisnąć tą sprężynę z powrotem do środka ? Wpycham ją i stawia duży opór. Spędziłem nad nią 2h i nic. Jest to stockowa sprężyna M120, o jednostajnym skoku o długości ok. 17cm i przebiegu 150 000 kulek, więc dziwne, że jest tak mocna. Quote Link to post Share on other sites
Michaleq1 Posted October 15, 2013 Author Report Share Posted October 15, 2013 (edited) Problem rozwiązany, dziękuję koledze @becek123 za pomoc i poświęcony czas. Dla przyszłych pokoleń: "Problem polegał na tym że kostka stykowa była mocno zjechana przez co miała dużo luzu a do tego wypychał ją do góry popychacz no i właśnie przez to że miała już zjechane krawędzie odskakiwała wcześniej niż powinna. http://oi43.tinypic.com/ipuols.jpg na tym zdjęciu zaznaczyłem wypystkę którą spilowałem bo to właśnie pomiędzy tymi wypustkami siedzi ciasno kostka jednak jeżeli już będzie ona dość sporo użytkowana to plastik się zeszlifuje i występuje taki problem. Najlepiej byłoby kupić nową kostke ale że chciałem się troche pobawić w gearboxie i dowiedzieć się czamu tak się dzieje a nie inaczej to zrobiłem to w ten sposób." Jest to cytat z jego wiadomości do mnie, wszystko pomogło, wystarczyło lekko podpiłować tą część. Proszę Moderatora o zamknięcie tematu. Edited October 15, 2013 by Michaleq1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.