Tomek P-ń Posted October 20, 2013 Report Share Posted October 20, 2013 (edited) Witam Chciałby dowiedzieć się kilku rzeczy na temat jednego ze szkieletów uważanych za "pancerne". 1. Czy demontaż modułów selektora, i spustu z boków lub pisząc inaczej pozostawienie samego silnika+właściwego szkieletu GB do modyfikacji na wyłączność ognia ciągłego, i montażu kostki stykowej wpłynie na wytrzymałość samego szkieletu? 2. Czy istnieje taki szkielet z opcją systemu szybkiej zmiany sprężyny? 3. Czym różnią się zębatki pomiędzy v.2/3 a v.7? 4, Czy zabezpieczenie przeciwpowrotne jest zawsze inne niż w v.2/3 czy zależy to od producenta/modelu gb v.7 Edited October 20, 2013 by Tomek P-ń Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted October 21, 2013 Report Share Posted October 21, 2013 (edited) Wszystko zależy od modelu szkieletu v7 - inny jest w replice G&G, inny w TM(i CM) a jeszcze inny w Agm/Kart Najpancerniejszy szkielet jest w G&G z v7. Edited October 21, 2013 by kermit Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted October 21, 2013 Author Report Share Posted October 21, 2013 W takim razie doprecyzuję - wszystkie pytanie odnoszą się do szkieletu G&G v.7 Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted October 21, 2013 Report Share Posted October 21, 2013 (edited) Ad.1 Rozumiem że w ten sposób chcesz zostawic same auto - wszystko zależy od szybkostrzelnosci gearboxa. Jeżeli będzie pracował jak wiertarka udarowa na m150 to możliwe że taki szkielet też zajedziesz (te szkielety też pękają). Również zależy od tego czy zadbasz o niego np. wstawiając głowice standardu cichego, czy po prostu zestaw tuningowy G&G (gł. tłoka alu i gł. cylindra stalowa bez amortyzatora). Ad.2 Niestety nie widziałem takiego szkieletu. Ad.3 W przypadku G&G - niczym - może byc natomiast problem z wstawieniem zębatek o przełożeniu ITU. W przypadku TM/CM - różnią się o ile się nie mylę zębatką środkową - jest mniejsza. Ad.4 Tylko w przypadku G&G antireversal jest inny - w pozostałych modelach jest zgodny ze standardem v2/v3. Oczywiście to nie oznacza że się nie da wpasowac zwykłego antireversala - da się ale trzeba zmodyfikowac antirevesal lub szkielet i wtedy traci się możliwośc zwalniania sprężyny. Edited October 21, 2013 by kermit Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.