HeXs Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 Witam. Dzisiaj w końcu udało mi się złożyć jako-takie M4. Z początku było to CM. 008 jednakże po tym jak poszło mi body uznałem, że warto byłoby również przeznaczyć coś na tuning. Kupiłem troszkę używanych części (od zaufanego dostawcy) i zabrałem się za tuning. Z CM. 008 został front i komora HU wraz z lufą, górne i dolne body mam od PJta, a szkielet mam od JG. Po zmontowaniu tego wszystkiego (lekkim przeszlifowaniu komory HU, gdyż ta nie współgrała z szkieletem od JG) okazało się, że replika pluje 60% wystrzelonych kulek, a silnik ewidentnie się nagrzewa. Silnik to Tunirgy F1. Teraz moje pytanie brzmi - czy powinienem wymienić komorę HU na jakąś inną, współgrająca z tym szkieletem? I jaka może być przyczyna w/w problemów? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 Dysza niewłaściwej długości, źle wypodkładowane zębatki, za mocno dokręcony silnik. Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 możliwe że jest też krzywy otwór w który wchodzi kołnierz komory Quote Link to post Share on other sites
HeXs Posted December 21, 2013 Author Report Share Posted December 21, 2013 O złym wypodkładowaniu raczej nie ma mowy. Silnik troszeczkę poluzuje ale nadal martwi mnie ta komora :x Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 Jaką masz gumkę HU ? Bo tu widzę problem skoro masz komorę HU cymy. Quote Link to post Share on other sites
HeXs Posted December 22, 2013 Author Report Share Posted December 22, 2013 Zieloną G&G, wcześniej działała idealnie ale teraz... mam zacinki (dzisiaj testowałem w terenie). Ostatecznie kupię po prostu komorę od Elementala i wstawię jakąś gumkę, która będzie pasować - to powinno rozwiązać moje problemy Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 Komory PJ to komory przystosowane do gumek bez kołnierza, wrzucając gumkę G&G powinno się też zmienić komorę :) Na początek jeszcze sprawdź bez dystansera czy to samo się będzie działo. Quote Link to post Share on other sites
HeXs Posted December 22, 2013 Author Report Share Posted December 22, 2013 Komorę mam od Cymy - w tym rzecz :) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 Jeden pieron, Cyma/JG/Boyi/ACM :teeth: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.