maciekwsp Posted January 7, 2014 Report Share Posted January 7, 2014 (edited) Siema, mam mały problem, a mianowicie, podczas wymiany podzespołów kable uległy zniszczeniu, odlutowałem stare, przylutowałem nowe, sprawdziłem czy działają na rozłożonym gb(przylutowałem kable na stałe do silnika, podłączyłem baterie, ciągnę za spust, wszystko cacy, silnik kręci) odlutowałem silnik i zabrałem się do składania dalej, wszystko cacy gb zlożony sprawdzony czy silnik kręci przed włożeniem do gb, następnie wszystko pakuje do body, gdy jestem w momencie przylutowania silniki kiedy jest umieszczony w chwycie powstaje problem, przylutowany czeka na pociągnięcie na spust, ciągnę i zwarcie... kable się smażą jak kiełbaski na grillu... nie wiem na czym polega problem... Może jakieś porady? Mieliście do czynienia z czymś podobnym? Proszę o pomoc ;( PS. testowałem 10 różnych baterii, 10 różnych kabli, na każdym to samo Edited January 7, 2014 by maciekwsp Quote Link to post Share on other sites
Galithar Posted January 7, 2014 Report Share Posted January 7, 2014 zaizoluj kable dokładniej, prawdopodobnie stopka chwytu robi Ci zwarcie. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 13, 2014 Report Share Posted January 13, 2014 W gb V2 są te kanaliki prowadzące kable. W przeciwnej połówce Gb masz takie cycki, które wciskaja kable w te kanaliki. Jeśli dajesz grubsze kable to moze nie zostawać dość miejsca na te cycki i będą się wbijać w kable. Ja je zazwyczaj ukręcam kombinerami albo spiłowuję. Takie okrągłe trzpienie Wystające. Spróbuj, może to to jeśli sprawdziłeś wszystko inne. Quote Link to post Share on other sites
Claas Posted February 3, 2014 Report Share Posted February 3, 2014 Miałem ten sam problem. Przyczyną była sytuacja którą opisał kolega wyżej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.