czajos Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 (edited) Witam wszystkich, W najbliższych miesiącach czeka mnie zakup tego oto cuda SL 9 Umarex Chciał bym przerobić go na piękny półautomatyczny DMR który zmieścił by się w limitach fps między 500-550 fps. Pomysłów mam wiele ale jak na razie na liście zakupów pojawiło się tylko kilka produktów a konkretnie; - Lufa prec. od Guardera LINK - Sprężyna m160 Guardera LINK -Gumka Systema Energy LINK Co jeszcze muszę dopisać do tego zestawu ? A może macie też jakieś propozycje co by zamienić? Nie ukrywam że martwie się trochę o cylinder, 650m lufy to potwornie długa słomka do pompowania.... Edited February 24, 2014 by czajos Quote Link to post Share on other sites
OldWolf86 Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 Ja bym się zastanowil czy stockowy GB ogarnie M160. Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 Jeśli będzie walił na semi to trochę pociągnie ale wcześniej czy później pęknie. Nie wiem.też jak z wytrzymałośćią zębatek obstawiam że zaraz pękną. Po zatem gdyby nawet pociągnęły to na lipo 11.1 i to ledwo ledwo. Lepszy zestaw to: Borek systemy/ guardera, sp140. No albo sp150 i zębatki shs 100:300. Quote Link to post Share on other sites
VinniePaz Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 Jeśli będzie walił na semi to trochę pociągnie Rozumiem, że miałeś na myśli Auto? Czy pękną zębatki? - raczej się pokruszą, pogubią ząbki. Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 Wsensie jak auto? Bo nie czaje. Mówie o szkielecie GB, z zębatek może zjeść ząbki, najmocniej przepraszam iż użyłem złego słowa bardzo dobrze że mnie poprawiłeś gdyż mogło to źle wpłynąć na odbiór tego co chciałem przekazać... Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 A i jeszcze tłok shs z pełną metalową szczęką Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 Umarex, więc i VFC. Do wymiany chyba cały środek gearboxa. Zęby na pewno nie wytrzymają takiego obciążenia, silnik też nie. Ile masz waćpan pieniędzy? Od razu mówię, że o auto możesz zapomnieć, bo gearbox VFC nie jest dostosowany do ciężkich tuningów. Quote Link to post Share on other sites
czajos Posted March 26, 2014 Author Report Share Posted March 26, 2014 (edited) Ile masz waćpan pieniędzy? Od razu mówię, że o auto możesz zapomnieć, bo gearbox VFC nie jest dostosowany do ciężkich tuningów. Nie będą to jakieś kokosy :-/ ale jak pisał mi już wcześniej kolega Borek systemy/ guardera, sp140. No albo sp150 i zębatki shs 100:300. Zdecydowanie schodzę do sp140 z dobrą prec lufa i tak powinna dać ponad 500 fps a obciążenie na gb będzie wtedy sporo niższe Myślicie Panowie ,że taką moc gb by wytrzymał ? Czy i tak ,i tak czeka mnie jeszcze wtedy wymiana zębów/silnika ? A co do strzelania do Auto to zdecydowanie odpada, przy takich fps i tak nikt by mnie z tym na strzelankę nie wpuścił. Edited March 26, 2014 by czajos Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted March 26, 2014 Report Share Posted March 26, 2014 (edited) Giety umarexa klepane są przez s&t, siostrzaną firmę Aresa. Flaki są wyjąstockowo kiepskie i na start idzie wszystko do wymaiany. Gdzieś wrzucałem zdjęcia w umarexowym, albo gietowym temacie. Mi w stocku długo nie pożyla, a co dopiero z sp160 na pokładzie. Zdecydowanie schodzę do sp140 z dobrą prec lufa i tak powinna dać ponad 500 fps a obciążenie na gb będzie wtedy sporo niższeMyślicie Panowie ,że taką moc gb by wytrzymał ? Czy i tak ,i tak czeka mnie jeszcze wtedy wymiana zębów/silnika ?A co do strzelania do Auto to zdecydowanie odpada, przy takich fps i tak nikt by mnie z tym na strzelankę nie wpuścił. Jednym ciągnie, innym na sp120/130 pada. Zostaw sobie w razie w z 50zł na stockowy szkielet jg, cyma. Te śmiało pociągną nawet sp150. Edited March 26, 2014 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
czajos Posted March 27, 2014 Author Report Share Posted March 27, 2014 (edited) To pozostaje mi trzymać kciuki za dobry egzemplarz, a 50 zł na jakiś stockowy gearbox na pewno gdzieś znajdę w wypadku awarii. Edited March 27, 2014 by czajos Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.