Medium Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 Na razie nie będę ingerował, ale proszę się trzymać tematu. A na marginesie - pierwsze rozebranie GB to przeżycie, każde następne to rutyna :wink: . Mnie najbardziej denerwuje, że producenci nie za bardzo chcą poprawiać błędy w częściach z których złożona jest replika, ale to oddzielny temat... (gdyby poprawiali z czasem każda replika byłaby rwała i dobrze działała) Ponieważ o mnie napisano kilka słów to przedstawię się dalej: mgr inż. (rok obrony 1995) specjalność: mechanik Temat pracy dyplomowej: Benzynowy silnik spalinowy do samochodu osobowego średniej klasy z elektronicznym sterowaniem wtryskiem paliwa (jak ktoś będzie pisał nieprawdę o silnikach spalinowych lub samochodach to o tym napiszę :D ). Poza konkursem: swoją pracę pisałem w języku obcym (chyba wszyscy wiedzą w jakim). Więcej danych innym razem. Pozdrawiam Medium Quote Link to post Share on other sites
bartez8 Posted July 16, 2005 Author Report Share Posted July 16, 2005 Zębatki jakie miałem to CA wszystko było stockowe, poprostu chciałem wsadzić stockowe bebechy zpowrotem. Po poskładaniu wszystkiego do kupy, po pewnym czasie siadł mi selector ognia. W celu usunięcia usterki rozkręciłem GB gdzie załważyłem... (to co jest opisane powyzej)... Dzisiaj dostałem tłok systemy... - pytanie moge sam tłok (nie głowice tłoka) nasmarowac smarem od zębatek ?, mowa tu o zębach tłoka i prowadnicach ktore przesuwają się po szkielecie GB. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.