Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Na razie nie będę ingerował, ale proszę się trzymać tematu.

 

A na marginesie - pierwsze rozebranie GB to przeżycie, każde następne to rutyna :wink: .

 

Mnie najbardziej denerwuje, że producenci nie za bardzo chcą poprawiać błędy w częściach z których złożona jest replika, ale to oddzielny temat... (gdyby poprawiali z czasem każda replika byłaby rwała i dobrze działała)

 

Ponieważ o mnie napisano kilka słów to przedstawię się dalej:

mgr inż. (rok obrony 1995)

specjalność: mechanik

Temat pracy dyplomowej: Benzynowy silnik spalinowy do samochodu osobowego średniej klasy z elektronicznym sterowaniem wtryskiem paliwa (jak ktoś będzie pisał nieprawdę o silnikach spalinowych lub samochodach to o tym napiszę :D ).

Poza konkursem: swoją pracę pisałem w języku obcym (chyba wszyscy wiedzą w jakim).

 

Więcej danych innym razem.

 

Pozdrawiam

 

Medium

Link to post
Share on other sites

Zębatki jakie miałem to CA wszystko było stockowe, poprostu chciałem wsadzić stockowe bebechy zpowrotem. Po poskładaniu wszystkiego do kupy, po pewnym czasie siadł mi selector ognia. W celu usunięcia usterki rozkręciłem GB gdzie załważyłem... (to co jest opisane powyzej)...

Dzisiaj dostałem tłok systemy... - pytanie moge sam tłok (nie głowice tłoka) nasmarowac smarem od zębatek ?, mowa tu o zębach tłoka i prowadnicach ktore przesuwają się po szkielecie GB.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...